سامسونگ در حال حاضر بزرگترین تولید کننده گوشی های هوشمند در جهان است و سرمایه گذاری زیادی در توسعه کلاس های دستگاه های جدید مانند تلفن های همراه تاشو انجام می دهد. در واقع انتظار می رفت که سامسونگ نیز یک حرکت قوی در جهت گوشی های هوشمند قابل ارتقا انجام دهد. چیزی از آن در نخواهد آمد.

سامسونگ الکترونیکس

در حال حاضر، سامسونگ از گوشی های هوشمند قابل ارتقا استفاده نمی کند

گوشی‌های هوشمند تاشو مانند Galaxy Z Flip 4 (تست) یا Galaxy Z Fold 4 (تست) اکنون بخشی از استاندارد هستند. سامسونگ بر بازار تلفن های همراه تاشو تسلط دارد و می خواهد در این مسیر به توسعه خود ادامه دهد. در آینده انتظار می‌رود دستگاه‌های تاشو بزرگ‌تری نیز وجود داشته باشد. علاوه بر این، به زودی می توان دستگاه هایی را ساخت که می توانند چندین بار تا شوند. امکانات متنوع است و هنوز تمام نشده است. با این وجود، سامسونگ در جهت تلفن های همراه و تبلت های بیرون کش نیز توسعه یافته است. اما گفته می شود که سامسونگ علاقه خود را به آن از دست داده است (منبع: کره هرالد).

سامسونگ فرض می کند که بازار دستگاه‌های تاشو و قابل افزایش همپوشانی دارند. ایجاد یک بازار جدید برای دستگاه‌های قابل ارتقا که نمی‌تواند بازار تلفن‌های همراه تاشو را به خطر بیندازد، دشوار است. استفاده از تلفن‌های همراه بیرون‌کش برای مشتریان نهایی نیز باید پیچیده‌تر باشد. به همین دلیل منابع موجود در دستگاه های آزمایشی نیز باید به طور کامل بر روی تلفن های همراه تاشو متمرکز شود. انتظار می رود رقبای چینی از این برای ساخت گوشی های کشویی استفاده کنند تا خود را از سامسونگ متمایز کنند. اما سامسونگ شانس موفقیت محدودی را می بیند.

لنوو در حال کار بر روی یک گوشی موتورولا است

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.