چرا من در حال حاضر برای استارفیلد بسیار هیجان زده هستم

توسعه دهندگان The Elder Scrolls 5: Skyrim و سری Fallout با Starfield، حماسه علمی تخیلی جدید خود بازگشته اند و من برای بازی جدید Bethesda RPG بسیار هیجان زده هستم.

استارفیلد

پس از نمایش گیم پلی 45 دقیقه ای در Bethesdas استارفیلد، من به خصوص جزئیات کوچک را به خاطر می آورم: ساختن پایگاه های خود، ساخت سفینه های فضایی خود، سوار شدن و سرقت کشتی های دیگر، قاچاق کالا، سیارات را کاوش کنید و ویژگی های دیوانه کننده را برای قهرمان داستان انتخاب کنید. داستان بازی در مورد مصنوعات اسرارآمیز بیگانگان است، موضوعی که می توان از آن بسیار ساخت. و دسیسه های سیاسی تک تک جناح ها به همان اندازه امیدوارکننده به نظر می رسد – اما این تمام چیزی نیست که واقعاً در مورد استارفیلد من را مجذوب خود می کند.

نکته این است که آنچه Bethesda با Starfield نوید می دهد، نوعی بازی است که امیدواریم شما خود را در آن پیدا کنید. به طور کامل در یک نقش جدید از دست بدهند می توان. که در آن خانه رویایی خود را می سازید، با یک الکلی ازدواج می کنید و اتفاقات عجیبی مانند برخوردهای ناگهانی با مردان انتحاری یا خرچنگ های سخنگو که یک میلیون دلار در فضا دارند را تجربه می کنید. هر روز یه داستان جدید، هر روز فصل دیگری از کتاب شخصیت روانی فضایی.

Starfield (نسخه استاندارد) [Xbox Series X]

مطمئناً، کم کم احتمالاً به مأموریت های اصلی خواهم پرداخت. اما با توجه به آنچه تاکنون در مورد استارفیلد دیده‌ایم، تقریباً مطمئن هستم که 100 ساعت اول خود را صرف چیزهای مهم‌تری خواهم کرد. درست مانند خرید و فروش مواد مخدر درون بازی یا تجمع جمجمه. انتظار می رود Starfield در تاریخ 6 سپتامبر 2023 برای سری Xbox و PC منتشر شود.



منبع

زبان ها:آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، ژاپنی

رهایی:06.09.2023

Starfield – گیم پلی شیرجه عمیق

مصنوعات موجودات فضایی جالب هستند، اما تنها کاری که من واقعاً می‌خواهم انجام دهم حمله به سفینه‌های فضایی است

بستر، زمینه:ویندوز، ایکس باکس سری ایکس