چرا در حال حاضر حق بیمه شدید قیمت را تهدید می کند

در برق، گاز و گرمایش منطقه ای از 1 مارس آمده است ترمز قیمت برای پوشیدن آن لباس به ابتدای سال. طبق دستورالعمل های فدرال، تخفیف از سه ماه اول باید تا پایان ماه به دست مصرف کنندگان برسد. انجمن فدرال مصرف کنندگان (VZBV) اکنون هشدار می دهد که اوضاع ممکن است متفاوت باشد: در حال حاضر وجود دارد “نخستین نشانه از تخفیف های کاملاً بیش از حد ماه مارس”طبق بیانیه اخیر

در حال حاضر برای مصرف کنندگان مهم است که هرگونه تعدیل قیمت، پیش پرداخت های جدید و نامه های اطلاعاتی مرتبط با تامین کنندگان را به دقت بررسی کنند. در برابر “کلاهبرداری و هرگونه اقدام غیرقانونی” پاپ ادامه می دهد که مراکز مصرف کننده اقدام خواهند کرد. VZBV نیز فراخوان می دهد برای گزارش مشکلات با تامین کنندگان انرژی: این امر به صورت آنلاین در مرکز مشاوره مصرف کننده یا مستقیماً در شعب محلی امکان پذیر است.

برای گاز حداکثر قیمت از 12 سنت / کیلووات ساعت، گرمایش منطقه ای نباید تمام شود 9.5 سنت / کیلووات ساعت هزینه ها در هر دو مورد، این قیمت برای 80 درصد از پیش‌بینی مصرف سالانه در سپتامبر 2022 اعمال می‌شود. با وجود سقف قیمت، طبق VZBV همچنان مهم است که در مصرف انرژی صرفه جویی کنید – هم برای کیف پول خود و هم برای حفظ ذخایر برای زمستان آینده.

با ترمز قیمت برق هزینه های مصرف کنندگان خصوصی است 40 سنت در کیلووات ساعت محدود. این قیمت برای 80 درصد مصرف تاریخی اعمال می شود که معمولاً با استفاده از مصرف سال قبل محاسبه می شود. هر چیزی که بیش از آن مصرف شود باید به قیمت فعلی بازار پرداخت شود. هم اکنون قیمت گاز و برق دوباره در حال کاهش است.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

با سیستم خورشیدی خود می توانید هزینه های سرسام آور برق را محدود کنید:

برق، گاز، گرمایش منطقه ای: این قیمت ها از اول مارس اعمال می شود

در موارد شدید، صحبت از آن وجود دارد پیش پرداخت ماهانه 1000 یورو و بیشتر، که مصرف کنندگان باید از عهده آن برآیند. برای عضو هیئت مدیره VZBV Ramona Pop، این پوچ است: “ترمزهای قیمت انرژی برای کاهش بار شهروندان است. این آزاردهنده تر است که برخی از ارائه دهندگان آشکارا در تلاش هستند برای جمع آوری و کسورات کاملاً بیش از حد برای فشار دادن.»

از اول مارس، ترمز قیمت انرژی برای برق و گاز در آلمان اعمال خواهد شد. این به این معنی است که قیمت انرژی به صورت گذشته در ابتدای سال به منظور محافظت از شهروندان در برابر انفجارهای بیشتر قیمت محدود خواهد شد. اما طرفداران مصرف کننده هشدار می دهند که هنوز هم می تواند واقعاً گران باشد.

حامیان مصرف کننده هشدار می دهند: 1000 یورو و بیشتر در ماه برای برق و گاز

سقف قیمت ها شرکت های انرژی را با از دست دادن درآمد احتمالی در صورت افزایش قیمت های خرید انرژی تهدید می کند. می‌توانید این را با کسرهای زیاد جبران کنید – حتی اگر در نهایت به صورت‌حساب بستگی داشته باشد. فقط به این دلیل که مشتریان قرار است پیش پرداخت های بالایی داشته باشند به این معنی نیست که شرکت های انرژی می توانند آنها را دریافت کنند.