چرا برد تسلا معنایی ندارد

مطالعات قبلی توسط مرکز مدیریت خودرو نشان داده بود که تقریبا یک سوم تسلا دوباره فروخته شد. اکنون دیتا فورس این را می گوید افتخار 70 درصد از مشتریان بازگشته تسلا پس از شش ماه خودروی الکترونیکی را با مدل جدید جایگزین کنید – بنابراین به موقع بتوانید پاداش زیست محیطی را برای قوانینی که تا پایان سال 2022 اعمال می شود جمع آوری کنید.

تسلا قادر است نسبت بیشتری از مشتریان آلمانی را متقاعد کند که دفعه بعدی خودرویی را خریداری کنند تا یکی از مدل های خود را نسبت به هر برند دیگری خریداری کنند. 86.6 درصد از مشتریان تسلا که در سال گذشته خودروی قدیمی خود را با خودروی جدید جایگزین کردند دوباره یکی از مدل های الکتریکی تولید کننده آمریکایی را انتخاب کرد. این نتیجه تجزیه و تحلیل تاییدیه های سازمان حمل و نقل موتور فدرال (KBA) توسط تحلیلگران Dataforce (منبع: Automobilwoche) بود.

قابل توجه است که تعداد مشتریان وفادار تسلا بدون کسانی که از شکاف پاداش زیست محیطی سوء استفاده کرده اند چقدر کاهش می یابد. از بیش از 4000 تسلا باقی مانده است فقط حدود 960 باقی مانده است، بنابراین هفته خودرو مطالعه Dataforce فقط تغییرات خودرویی را در نظر گرفت که در آن یک خودرو مستقیماً با یک خودرو جدید مبادله می شد. این موضوع تعداد کم ثبت نام های جدید در سال را توضیح می دهد.

تصویر ناخواسته: تسلا ممکن است از پاداش زیست محیطی رنج ببرد

تسلا می تواند ادعای یک پیروزی جدید داشته باشد: هیچ خودروساز دیگری در آلمان نمی تواند این همه مشتری را به متخلفان مکرر تبدیل کند. اما پشت سطح بالای وفاداری مشتری مشکل کاملا متفاوتی وجود دارد.

تسلا

موفقیتی برای تسلا وجود ندارد: به همین دلیل است که خریداران خودروهای الکترونیکی دوست دارند بازگردند

اگر این 70 درصد نادیده گرفته شود، نرخ وفاداری به 76 درصد کاهش می یابد. این بدان معناست که تسلا فقط کمی بهتر از آن عمل می کند نایب قهرمان: داچیا با 73.6 درصد. جایگاه سوم به تویوتا تعلق دارد – با 59.2 درصد کمی عقب تر.

آیا از قبل این حقایق جالب در مورد تسلا را می دانید؟

در نتیجه، هیچ خودروساز دیگری در آلمان در حال حاضر به سطح بالاتری دست نمی یابد وفاداری مشتری. اما اعداد فریبنده هستند، زیرا موقعیت برتر تسلا شامل یک جلوه ویژه است: سهم بزرگ تسلا در کلاهبرداری پاداش محیطی که در آن بودجه جمع آوری شد و خودروهای الکترونیکی به سرعت دوباره فروخته شدند تبدیل شود.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

ایلان ماسک به عنوان رئیس تسلا به سختی می تواند باعث سردرد شود. خودروها در نهایت خریداری می شوند و باعث سود می شوند. از سوی دیگر، زمانی که مشتریان تسلاهای خود را در قطعات بزرگ فقط برای مدت کوتاهی خریداری می کنند، مشکل ساز می شود تا سپس آنها را به طور سودآور به شخص بعدی بفروشند. در مدت زمان بسیار کوتاهی، تنها چیزی که از ادعای یک سازنده ممتاز باقی مانده است، شهرتی است که تسلا عملاً مستقیماً برای بازار کارکرده تولید می کند. با قوانین جدید برای پاداش زیست محیطی، گفته می شود که کلاهبرداری از ابتدای سال جذابیت کمتری داشته است.



منبع