چرا باید اکشن RPG را با وجود نقاط ضعف آن بازی کنید

به نقش می لغزی فری هالند. زن جوان در نیویورک امروزی زندگی فلاکت باری دارد. او یک پا را در زندان دارد، با یک باند جوان جنایتکار استرس دارد و خانه خود را در یک آتش سوزی از دست می دهد.

در Forspoken می توانید گربه های بامزه را جمع آوری کنید. شکر شیرین!

حرام گویی سرگرم کننده گرانی است

با این حال، مراتع وسیع و صخره های پرنده آتیا به طرز دلپذیری از دیگر بازی های جهان باز متمایز هستند. به جای چندمین شهر بزرگ یا بیوتوپ های معمولی، RPG اکشن به شما ارائه می کند یک دنیای در حال مرگ، که در آن زندگی کم است یا اصلا وجود ندارد.

Forspoken Steelbook Edition [exklusive Amazon.de] (پلی استیشن 5)

لازم نیست آن را دوست داشته باشید، اما شکی نیست که آتیا فضای غیرعادی دارد. Nier: Automata یا Shadow of the Colossus قابل مقایسه با سودای جذاب Death Stranding. از طرف دیگر، اگر دنیای بازی های رنگارنگ و پر جنب و جوش را ترجیح می دهید که در هر گوشه ای چیزی برای ارائه دارند، او احتمالا از Forspoken راضی نخواهد بود.

شما هرگز دنیای بازی مانند Athia را ندیده اید و این چیزی است که آن را بسیار خاص می کند. (منبع تصویر: Giga / Square Enix)

سیستم مبارزه فقط جادویی است

آنچه واقعا زشت است واقعیت است که یک سوم آخر داستان خیلی عجولانه به نظر می رسد و شما ناگهان با سرعتی سرسام آور به سمت امتیازات مسابقه می دهید. این به طور مستقیم به چیزی که احتمالاً بزرگترین انتقاد است منجر می شود: زمان بازی.

زبان ها:انگلیسی آلمانی

و دنیای باز Forspoken است یک نکته برجسته دست کم گرفته شده، حتی اگر همه آن را اینطور نبینند. زیرا یک چیز واضح است: با بازی Horizon Forbidden West یا Ghost of Tsushima، به ویژه طرفداران پلی استیشن در سال های اخیر دنیای بازی های ویدیویی زیباتری را دیده اند.

فورسپوکن یک آدم ضعیف است جایی که سنگ های زیادی در راه گذاشته شده بود. اینها شامل قیمت بالا، برخی تغییرات، نام جدید و بازخورد ضعیف نسخه ی نمایشی از جامعه است. و با این حال، ما کاملاً از رویکرد متفاوت، گیم پلی پویا، دنیای غیرمعمول و همچنین فری به عنوان یک قهرمان غیرمعمول برخلاف میل او خوشمان آمد.

نقاط قوت و ضعف Forspoken

  • ترکیبی بی نظیر از پارکور و جادو.
  • طلسم های دیدنی و افکت های عالی.
  • با وجود کلیشه ها، داستان سرگرم کننده است.
  • آتیا دنیای باز کمی متفاوت است.
  • کارهای کوچک زیاد، بدون مزاحمت.
  • همگام سازی آلمانی بسیار خوب.
  • Isekai قابل پخش (طرفداران انیمه می دانند).
  • شما می توانید گربه ها را جمع آوری کنید ♥
  • داستان بسیار کوتاه و حدود 10 ساعت است.
  • قیمت خیلی بالا (80 یورو).
  • کاردستی به سرعت جذابیت خود را از دست می دهد.

وقتی به Final Fantasy فکر می‌کنید، احتمالاً به داستان‌های بزرگ و انفجارهای زیاد فکر می‌کنید. این فرنچایز قدیمی پرچمدار و معیار Square Enix است که Forspoken را برای شما به ارمغان می آورد. در 24 ژانویه 2023 شما را به دنیای فانتزی جدید دعوت می کند. ما اکشن RPG را به طور گسترده بازی کردیم و این بررسی ماست!

نیویورک نقش مهمی در داستان فری دارد و شما چند بار از این کلان شهر دیدن خواهید کرد. (منبع تصویر: Giga / Square Enix)

From Zero to Hero: The Story یک فیلم کلاسیک است

با این حال، چیزی که یکی از کاربران آن را به عنوان “مختل” رد می کند، به طرز شگفت آوری دوست داشتیم. فری قهرمان زاده ای نیست، اما لبه های خشن دارد. دیالوگ های مکرر با دستبند پر جنب و جوش هستند و اسکوئر انیکس زمان زیادی را در این راه صرف می کند تا فری را به شما نزدیک کند و رشد شخصیت او را به عنوان ناجی آتیا ملموس کند.

داستان Forspoken است به راحتی در 10 ساعت قابل انجام است و با توجه به قیمت شروع بالا (80 یورو)، این احتمالاً برای بسیاری از بازیکنان یک شکست حیاتی است.

Forspoken Steelbook Edition [exklusive Amazon.de] (پلی استیشن 5)

بستر، زمینه:ویندوز کامپیوتر، پلی استیشن 5

مروری بر Forspoken

چند نفره نه
بستر، زمینه PS5 و PC
ژانر. دسته اکشن RPG، جهان باز
توسعه دهنده تولیدات نورانی

آیا Forspoken فانتزی بعدی نهایی است؟

زیرا ما می‌توانیم این موارد را آشکار کنیم: داستان Forspoken سفر یک قهرمان کلاسیک است و احتمالاً در بسیاری از جاها برای شما آشنا به نظر می رسد. اغلب اوقات این به هیچ وجه نمایشی نیست، زیرا شما هنوز احساس می کنید که به خوبی سرگرم هستید.

بنابراین اگر فقط می خواهید داستان را تجربه کنید، قطعا باید منتظر فروش باشید. از طرف دیگر، اگر از انجام تمام وظایف لذت می برید، او می تواند بین 20 تا 30 ساعت زمان بازی را محاسبه کند.

نتیجه گیری ما

Forspoken در مورد گیم پلی نیز مسیری غیر متعارف را طی می کند و به شما معرفی می کند ترکیبی بی نظیر از پارکور و جادو. فری به جای تکیه بر سلاح های سنتی مانند شمشیر یا تفنگ، با دشمنان خود با عناصر مبارزه می کند.

تنها زمانی که او یک دستبند سخنگو را پیدا می کند که او را به دنیای در حال مرگ آتیا می برد، سرنوشت او به طور ناگهانی تغییر می کند. در آنجا او قدرت جادویی دارد و سریع می شود آخرین امید در برابر یک تهدید باستانی

اینها معمولاً حاوی موادی هستند که می توانید برای ارتقاء تجهیزات خود از آنها استفاده کنید. در مورد Forspoken، اینها شنل، گردنبند و، کاملاً غیرمعمول، لاک ناخن هستند. متأسفانه، سیستم کاردستی بسیار جعلی به نظر می رسد و شنل ها و گردنبندها از نظر ظاهری به اندازه کافی با یکدیگر تفاوت ندارند، بنابراین می توانید به سرعت علاقه خود را به این ویژگی از دست بدهید.

با این حال، از آنجایی که همه وظایف فردی فقط چند دقیقه طول می کشد، تکالیف هرگز شبیه کار نیستند. دنیای آتیا کارهای زیادی برای انجام دادن ارائه می دهد، اما شما را نمی کشد. مگر اینکه قصد جمع آوری 1000 جعبه نمدی را داشته باشید که در جهان باز توزیع شده است.

این در مورد سیستم پارکور نیز صدق می کند. مانند خود پیام آور خدایان هرمس، شما در دنیای ناهموار آتیا قدم می زنید. در اینجا نیز، پتانسیل کامل در اواخر بازی آشکار می شود، زمانی که شما نه تنها می توانید با سرعت دوید، بلکه یاد بگیرید که روی آب سر بخورید. هنگامی که سیستم را داخلی کردید، یک جریان عالی آشکار می شود و یک حس بازی عالی.

کارهای زیادی برای انجام دادن در آتیا وجود دارد! اما نگران نباشید، تقریباً همه کارها را می توان به سرعت تکمیل کرد. (منبع تصویر: Giga / Square Enix)

گربه‌ها و جعبه‌ها: ماموریت‌های جانبی Forspoken

این امر به ویژه هنگام انجام کارهای جانبی مختلف قابل توجه است! زیرا دنیای بازی Athia نه تنها بزرگ است، بلکه پر از ماموریت های کوچک بسیار است. اینها شامل تکالیف عکس، جنگ در عرصه، سیاه چال ها یا جمع آوری گربه های بامزه است که از این پس در پناه شما به استقبال شما می آیند.

8/10

Forspoken کامل نیست، اما به طرز شگفت انگیزی متفاوت است. به لطف سیستم مبارزه منحصر به فرد و ارائه عالی، دنیای آتیا قطعا ارزش دیدن دارد. ممکن است به طرز خوشایندی شگفت زده شوید!»



منبع

با Forspoken، سازندگان Final Fantasy در حال ورود به یک نام تجاری جدید هستند. می توانید در بررسی ما دریابید که آیا بازی نقش آفرینی اکشن جادویی پس از تعویق های مختلف بالاخره قانع کننده است یا خیر.

ناگفته

اما از آنجایی که فقط بعداً به اکثر طلسم ها دسترسی پیدا می کنید، چند ساعت اول کمی تکراری به نظر می رسد. بنابراین اجازه ندهید که شما را ناامید کند. هرچه فری قدرتمندتر شود، Forspoken سرگرم کننده تر می شود.

این رفتار و این واقعیت که او و دستبندش تقریباً در مورد هر عملی در بازی اظهار نظر می کنند قبلاً توسط بازیکنان دمو تجربه شده است. از قبل باعث انتقاداتی شد.