چت WhatsApp در حال بازسازی است: شما باید برای آن آماده باشید

اینها بهترین جایگزین های واتس اپ هستند:

نوآوری WhatsApp هنوز در حال توسعه است

اگر تصاویر نمایه در چت ها نشان داده می شوند، می توانید شرکای چت خود را راحت تر تشخیص دهید. این حداقل تا زمانی اعمال می شود که هر روز تصویر خود را تغییر ندهد. سپس می توان اثر معکوس ایجاد کرد. به خصوص زوج هایی که از یک عکس با هر دو نفر استفاده می کنند یا والدینی که از فرزندان خود به عنوان عکس پروفایل خود استفاده می کنند ممکن است گیج شوند. اما در نهایت در صورت بروز سوءتفاهم، این موضوع حل خواهد شد.

در حال حاضر مشخص نیست واتس اپ دقیقا چه زمانی تصاویر پروفایل را در چت ها فعال می کند. در نگاه اول، این یک تغییر کوچک به نظر می رسد، اما تأثیری ماندگار بر نحوه نمایش چت ها دارد، بنابراین واتس اپ باید دقیقاً نحوه رفتار تغییر طراحی را آزمایش کند. هنوز مشخص نیست که آیا گزینه ای برای خاموش کردن وجود خواهد داشت یا خیر.



منبع این تغییر در نسخه آزمایشی واتس اپ برای اندروید نسخه 2.23.4.18 ظاهر شد، پس از اینکه نشانه هایی از تغییر در نسخه بتا iOS وجود داشت. بنابراین هنگامی که واتس اپ این ویژگی را معرفی کرد، دوباره باز خواهد گشت در دسترس همه کاربران است.

WhatsApp به طور مرتب با ویژگی های جدید به روز می شود. اما در چت معمولی برای مدت طولانی چیزی تغییر نکرده است. این دقیقاً همان کاری است که واتس اپ در حال حاضر انجام می دهد. این به طور اساسی ظاهر چت ها را تغییر می دهد – اگر همه چیز به خوبی پیش برود بهتر است.

واتس اپ تصاویر پروفایل را در چت نشان می دهد

به ندرت پیش می‌آید که واتس‌اپ به عملکرد اصلی، یعنی امکان چت آسان با دوستان و خانواده دست بزند. طبق آخرین اطلاعات، این دقیقاً همان چیزی است که در آینده رخ خواهد داد. ظاهر چت مدت زیادی است که تغییر نکرده است. در چت های گروهی، نام اعضا با رنگ دیگری نمایش داده می شود تا بتوانید در یک نگاه آنها را از هم تشخیص دهید. این به زودی گسترش خواهد یافت. واتس اپ یعنی همچنین تصاویر نمایه را نمایش دهید. سپس به نظر می رسد این است: