پیکسل واچ: مدیر گوگل به دارندگان آیفون امیدوار می کند

اگر یکی از Pixel 7 Pro جدید را پیش خرید کنید، Pixel Watch را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. این ساعت هوشمند معمولاً برای نسخه WLAN 379 یورو و برای مدل دارای LTE 429 یورو قیمت دارد.



منبع پیکسل واچ در ویدیو:

با سازگاری با آیفون، گوگل موفقیتی دوچندان به اپل خواهد داد. ارائه دهنده موتور جستجو می تواند بیش از یک بار نشان دهنده یک جایگزین آزاد و آزاد برای سازنده فرقه است، که با دستان دراز از همه کاربران استقبال می کند.

پیکسل واچ گوگل ستاره جدیدی در آسمان ساعت های هوشمند است – حداقل برای دارندگان گوشی های هوشمند اندرویدی. از طرف دیگر، اگر از آیفون استفاده می کنید، به داخل لوله نگاه می کنید. Pixel Watch با تلفن همراه اپل سازگار نیست. اما این می تواند در آینده تغییر کند.

گوگل

از سوی دیگر، احتمالا تعداد کمی از دارندگان آیفون وجود دارند که دوست دارند Pixel Watch را امتحان کنند – بالاخره ساعت هوشمند گوگل با قاب گرد خود ظاهر ساعت کلاسیک تری را ارائه می دهد. از طرف دیگر، اپل واچ شبیه یک کامپیوتر دستبند نازک به نظر می رسد.

Google Pixel Watch در یک نگاه

Pixel Watch و Apple Watch: لوازم جانبی گران قیمت

اگر صاحب آیفون هستید، به سختی می توانید از اپل واچ دوری کنید. در حالی که ساعت‌های هوشمند زیادی وجود دارند که با آیفون نیز سازگار هستند، رویکرد حلقه بسته اپل استفاده از آنها را دشوار می‌کند. گروه ایالات متحده حتی اجازه بسیاری از عملکردها را نمی دهد. این نیز باید دلیل عدم سازگاری پیکسل واچ در حال حاضر با آیفون باشد. مدیر گوگل، ریک استرلو، امید خود را مبنی بر تغییر این وضعیت در آینده از دست نداده است.

پیکسل واچ ممکن است در آینده با آیفون سازگار باشد

اما اپل واچ و پیکسل واچ یک چیز مشترک دارند: قیمت بالای لوازم جانبی. به عنوان مثال، گوگل برای دستبند میلانی 129 یورو می خواهد که حتی کمی گرانتر از رقیب بزرگ است. در اپل، یک دستبند قابل مقایسه برای ساعت اپل 99 یورو قیمت دارد.

اوسترلو به جوانا استرن از وال استریت ژورنال گفت که پیکسل واچ “امیدوارم روزی” با آیفون متوجه شود. با این حال، مدیری که بخش سخت‌افزار را در گوگل مدیریت می‌کند، نمی‌توانست بیشتر از این حرف بزند.