پیشنهاد تطمیع تبدیل به یک ناامیدی واقعی می شود

نحوه صرفه جویی در هنگام خرید:

آمازون در برابر بررسی های جعلی اقدام می کند

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع من فقط فیلترهای واقعاً رایگان را برای آبخوری دریافت می کنم، اگر نظری برای آن در آمازون بگذارم. همانطور که کارت تبلیغاتی وعده داده است، فیلترها فقط به این شکل وجود ندارند. با این کلاهبرداری، خرده فروشان در آمازون سعی می کنند نظرات مثبتی را از افرادی دریافت کنند که در ازای آن، تعدادی لوازم جانبی دریافت می کنند. من برای یکی با آن بیرون هستم. من نمی دانم چند مورد از بررسی های فواره گربه واقعی بود.

آمازون نه تنها طیف گسترده ای از محصولات را مستقیماً به فروش می رساند، بلکه وب سایت خود را به عنوان بازاری برای سایر خرده فروشان نیز ارائه می دهد. بررسی های محصول اغلب نقش مهمی در تصمیم گیری های خرید ایفا می کند. بر این اساس، آمازون سعی می کند تا حد امکان آنها را تمیز نگه دارد. من اکنون با کلاهبرداری مواجه شده ام که واقعا آزاردهنده است زیرا چیزی وعده داده شده و سپس عملی نشده است.

آمازون

خرده فروش آمازون برای لوازم جانبی رایگان امتیاز مثبت می خواهد

اگر چنین پیشنهادی را قبول کردید، پس باید صادق باشید و امتیاز واقعی بدهید تا اصلا برای سایر خریداران ارزش افزوده داشته باشد. من عمداً جزئیات خرده‌فروش را حذف کردم زیرا فقط می‌خواهم هشدار دهم که این برخلاف قوانین آمازون است و شما نباید بخشی از آن باشید.

در موردی که توضیح دادم، برای آمازون بسیار دشوار خواهد بود که تشخیص دهد کدام نقدها به دلخواه خود منتشر شده اند و کدام یک فقط به منظور دریافت فیلترها مثبت نوشته شده اند. از این گذشته، فقط در صورتی کارت را با پیشنهاد دریافت می کنید که واقعاً محصول را خریداری کرده باشید. برای مثال، در گذشته، Stiftung Warentest رتبه‌بندی‌های جعلی را کشف می‌کرد. آمازون همچنین مرتباً نظرات را حذف کرده و بازرگانانی را که با نظرات جعلی جلب توجه می‌کردند، حذف کرده است.

من چند روز پیش برای گربه ام آبخوری سفارش دادم. این نیز به سرعت تحویل داده شد، گربه من از استفاده از آن لذت می برد و همچنین آرام است. هنگام باز کردن بسته بندی، کارت کوچکی به استقبالم آمد. آبخوری مجهز به فیلتر است. نوشته بود از کجا می توانم فیلترهای جایگزین را تهیه کنم و هر چند وقت یکبار آنها را عوض کنم. ولی پایینش با رنگ قرمز نوشته بود که میتونم 24 تا فیلتر رایگان برام بفرستن که اگه ایمیل بزنم یه سال میمونه. وجود دارد هیچ ستاره ای که لوازم جانبی رایگان به نحوی با مفاد آن مرتبط باشد:

فیلترهای رایگان یک تله کوچک است. (منبع تصویر: GIGA)

بنابراین من یک ایمیل نوشتم و فیلترهای رایگان را درخواست کردم. یکی دوست داره در زمان فعلی، البته، هر یورو را ذخیره کنید. مدت کوتاهی بعد ایمیل زیر برگشت:

برای بررسی مثبت از فواره گربه، فیلترهای رایگان را دریافت می کنم. (منبع تصویر: GIGA)