پیش‌بینی تلخ برای خودروهای الکترونیکی: فولکس‌واگن عقب خواهد ماند

وقتی صحبت از خودروهای الکترونیکی می شود، تسلا رهبر جهان است. در حالی که فولکس واگن و شرکت در واقع در حال عقب نشینی هستند، رقابت واقعاً قوی از سوی چین وجود دارد. خودروهای الکترونیکی چین می توانند به یک مشکل جدی به خصوص برای مردم ولفسبورگ تبدیل شوند.

فولکس‌واگن مجبور است وارد عمل شود: رقبای چینی نشان می‌دهند که چگونه این کار انجام می‌شود

برندهای چینی می توانند بیش از خودروهای الکترونیکی کوچک کارهای زیر را انجام دهند:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

دلیل اینکه چرا به این نتیجه گیری شدید هیجان انگیز است: UBS در حال حاضر یکی را تشخیص داده است افزایش اشباع بازار خودروهای الکتریکی این بدان معنی است که پیشنهادات زیادی وجود دارد که بیش از تقاضا است. در این شرایط، گام بعدی باید افزایش فشار رقابتی باشد.

حداقل این چیزی است که کارشناسان مالی مشهور در بانک UBS سوئیس انتظار دارند. آنها انتظار دارند که برندهای حجم سنتی اینگونه باشند فولکس واگناما فورد و رنو هم برای عقب نماندن از خودروهای الکترونیکی چینی مشکل خواهند داشت. “سنتی تولید کننده حجم به احتمال زیاد کاملا عقب افتاده باشید” بر اساس تحلیل بازار فعلی (منبع: Proactiveinvestors).

فولکس‌واگن و شرکت مدت‌هاست که مسیر دوم را در پیش گرفته‌اند. اما وقتی صحبت از خودروهای الکترونیکی می شود، برخی از تولیدکنندگان چینی می توانند این کار را بهتر انجام دهند: «The فتح بخش توده ای واقعی (زیر 30000 دلار) منبع بزرگ بعدی رشد خودروهای برقی است و خواهیم دید تسلا و BYD بهترین موقعیت را دارند برای بردن این بخش با محصولات سودآور، “تحلیل ادامه می یابد.

با این حال، ولفسبورگ می‌خواهد اقدامات متقابلی انجام دهد و همچنان به مدل‌های ارزان قیمت در چین اعتماد کند. در عین حال مردم تمایلی به دیدن مدل های ارزان قیمت خود از چین در این کشور ندارند.

این به نوبه خود به این معنی است که در آینده، تولیدکنندگان با حاشیه سود بالا، برتری خواهند داشت. خبر خوب برای برندهای برتر آلمانی مانند مرسدس و پورشه. زیرا مدل های گران قیمت معمولاً سود بیشتری را به ازای هر وسیله نقلیه فروخته می شود. در غیر این صورت، از دو طریق می توان به حاشیه های بالا دست یافت: تولید ارزان قیمت (مانند تسلا) یا مقادیر زیاد.

به گفته او است تسلا همچنین محبوب ترین برند برای خودروهای برقی. طبق نظرسنجی UBS، 42 درصد از خریداران بالقوه خودروهای الکترونیکی تسلا را در نظر می گیرند. اما در چین – جایی که نه تنها تسلا، بلکه تولیدکنندگان آلمانی نیز بزرگترین تجارت را انجام می دهند – BYD در حال حاضر جلوتر است.

خودروهای الکترونیکی ارزان برای آلمان؟ تا اینجا همه چیز تاریک به نظر می رسد

بنابراین، تولیدکنندگان برتر آلمانی همچنان می‌توانند سود خود را در خاور دور ثبت کنند، در حالی که تولید کنندگان حجم به آج آب. این یک چیز است، به خصوص برای فولکس واگن، جایی که آنها در سال های اخیر به شدت بر تجارت در چین بنا شده اند چشم انداز تاریک