پیام رسان سیگنال دارای ویژگی فوق العاده ای است که واتس اپ فاقد آن است

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

زبان ها:آلمانی

اگرچه واتس اپ پیام های برنامه ریزی شده را کنترل نمی کند، پنج ویژگی جدید معرفی شده است. می‌توانید پیام‌های وضعیت را کمی خصوصی‌تر کنید، یک پیام صوتی را به عنوان پیام وضعیت ضبط کنید، به وضعیت واکنش نشان دهید، پیام‌های وضعیت جدید را در قاب عکس نمایه ببینید و پیش‌نمایش پیوندهای موجود در وضعیت را دریافت کنید. بنابراین چیزی در هر دو پیام رسان در حال رخ دادن است.

اگر نظر خود را تغییر داده اید، می توانید به راحتی پیام های برنامه ریزی شده را قبل از ارسال در سیگنال حذف کنید. به این ترتیب هیچ کس متوجه نخواهد شد که شما می خواهید پیامی ارسال کنید. عملکرد جدید بسیار کاربردی است، زیرا به شما امکان می دهد پیام های خاصی را برنامه ریزی کنید که نمی خواهید فراموش کنید، اما همچنین نمی خواهید بلافاصله ارسال کنید. در زندگی روزمره راه های زیادی وجود دارد که می توانید می تواند به طور مفید از تابع استفاده کند. مثلاً در روز تولد یا یادآوری برخی چیزها. من شخصا فکر می‌کنم این ویژگی فوق‌العاده است و آرزو می‌کنم واتس‌اپ مستقیماً آن را کنترل کند.

در اکثر پیام رسان ها فقط می توانید مستقیماً پیام ارسال کنید. به محض کلیک روی ارسال، پیام بلافاصله ارسال می شود و بدون تاخیر زیادی به دست گیرنده می رسد. با این حال، پیام رسان سیگنال برای اندروید دارای یک عملکرد جدید در نسخه 6.11.7 است که با آن شما برای ارسال پیام ها برنامه ریزی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه ارسال را برای مدت طولانی نگه دارید. سپس چندین پیشنهاد را مشاهده خواهید کرد یا به سادگی می توانید زمانی را در آینده برای ارسال پیام تعیین کنید. اگر پیامی برنامه ریزی شده دارید، مستقیماً به شما نشان داده می شود که پیام ها برنامه ریزی شده اند (منبع: heise).

نسخه:6.10.9

بستر، زمینه:اندروید

سیگنال می تواند پیام ها را برنامه ریزی کند

سیگنال جایگزین واتس اپ در نسخه جدید اندروید عملکرد بسیار خوبی دارد که امکانات کاملا جدیدی را برای شما ایجاد می کند. از این به بعد دیگر هرگز فراموش نخواهید کرد که در زمان مناسب پیام ارسال کنید. واتس اپ قطعا باید این ویژگی را کپی کند.