پمپ های حرارتی Viessmann: سازنده مخزن درگیر می شود

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع تاکنون اینگونه کمپرسورها بیشتر از خارج از کشور آمده اند. بنابراین ورود راین متال به تولید قلب برای پمپ های حرارتی یک عامل مهم برای تامین کمپرسور در آلمان، برای اینکه واقعاً بتوانیم انتقال گرما را مدیریت کنیم. برای انجام این کار، تامین تک تک اجزا باید ایمن باشد. با شرکت سازنده قرارداد Rheinmetall، موقعیت آلمان نیز تقویت شده است.

آنچه باید در مورد پمپ های حرارتی بدانید:

قیمت ها و در دسترس بودن پمپ های حرارتی باید بهبود یابد

طبق برنامه‌های دولت فدرال، سیستم‌های گرمایش گاز و نفت قرار است از سال 2024 ممنوع شوند. اگر در حال حاضر به یک سیستم گرمایشی جدید نیاز دارید، باید ماه ها برای آن صبر کنید. از آنجایی که شرکت‌های بیشتری روی پمپ‌های حرارتی و فناوری‌های آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند، کارشناسان بر این باورند که نه تنها زمان انتظار برای پمپ حرارتی کاهش می‌یابد، بلکه قیمت آن نیز کاهش می‌یابد.

طی چند سال آینده میلیون ها پمپ حرارتی و اجزای آنها در آلمان مورد نیاز خواهد بود. شاید بتوان فکر کرد بازاری پرسود. فروش Viessmann به یک شرکت آمریکایی باعث شگفتی شد. یک سازنده آلمانی تانک این را به عنوان یک بازار مهم آینده می بیند و وارد تجارت پمپ حرارتی می شود.

راین متال وارد تجارت پمپ حرارتی می شود

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

وقتی به راین متال فکر می کنید، اولین چیزی که به ذهنتان خطور می کند، شرکت تسلیحاتی است که تانک و سایر تسلیحات می سازد. در واقع، راین متال نیز یک تامین کننده خودرو است که قطعاتی را برای صنعت خودرو تولید می کند. به گفته Handelsblatt، زمینه کسب و کار اکنون در حال گسترش است. تجارت پمپ حرارتی که در آینده بسیار پرسود خواهد شد، قرار است توسط راین متال ارائه شود. شرکت آلمانی باید ساختن قلب یک پمپ حرارتی.

بنابراین راین متال پمپ های حرارتی کاملی را که در خانه ها نصب می شود تولید نمی کند، بلکه فقط کمپرسورها را تامین می کند. باید حدود یک باشد حجم سفارش 770 میلیون یورو برو کمپرسورهای مبرد یکی از مهمترین اجزای پمپ حرارتی هستند زیرا وظیفه تبادل حرارت را بر عهده دارند. هرچه این کمپرسور بهتر کار کند، پمپ حرارتی مدرن موثرتر و کارآمدتر کار می کند. خریدار کمپرسورها باید Viessmann از همه مردم باشد.