پشت این توصیه چیست؟

چون شما حتی وسوسه نمی شوید و تمام سریال ها و فیلم های متوسط ​​را تماشا می کنید. به جای این شما روی چند مروارید تمرکز می کنیدکه باقی می مانند. می توانید آنها را پیدا کنید، به عنوان مثال، از طریق JustWatch یا با افزونه Chromecast، که قبلاً ارائه کرده ام.

حتی انتخاب خدمات پخش بسیار زیاد است:

زندگی سالم در حال حاضر محبوبیت خاصی دارد. برای این کار لازم نیست مذهبی باشید. حتی اگر عضو کلیسا نیستید، باز هم می توانید از این فرصت برای سم زدایی استفاده کنید. الکل، نیکوتین و امیال نفسانی در آن وجود دارد روزه خاموش شد ایده: انجام یک کار خوب برای بدن با انجام بدون. اما ذهن ما چطور؟

نتفلیکس، دیزنی + و شرکت: برای سرویس‌های استریم لنت؟

فقط برای توضیح مجدد: همه اینها صرفاً یک توصیه یا حداقل یک فکر است که ارزش تأمل دارد. البته می توانید و همچنین می توانید از Netflix and Co در طول روزه استفاده کنید. من نمی خواهم در این ستون چیزی به شما دیکته کنم، اما می خواهم افکار شما را تحریک کنم. روز یکشنبه خوبی داشته باشی.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع افکار من برای آخر هفته: هدف این ستون فراهم کردن خوراکی برای تفکر و انعکاس «سیل خبری» هفته در پایان است. مجموعه کوچکی از مقالات قبلی در ستون:

آنچه در پایان باقی می ماند: دلیل خوبی برای خاموش کردن

به نظر من ذهن نیز سزاوار استراحت و توجه کافی است. هر دقیقه او با اطلاعات بمباران می شود و تحت فشار قرار می گیرد. حتی سرگرمی که در واقع برای آرامش در نظر گرفته شده است، به ورزش با عملکرد بالا تبدیل می شود. آیا تا به حال این یک سریال شگفت انگیز را در نتفلیکس دیده اید؟ حتما این فیلم فوق العاده را در دیزنی + تماشا کنید. و سپس در آمازون پرایم ویدیو، این یک سری فرقه تا 8 روز دیگر منتشر خواهد شد، حتماً از قبل آن را بررسی کنید.

و با این حال باید زمان هایی وجود داشته باشد تلویزیون باید خاموش شود و اشتراک‌های پخش جریانی باید به طور موقت در صورت امکان لغو شوند. زمان سم زدایی ذهنی – “سم زدایی دیجیتال”، یک کلمه پرطرفدار. در همان زمان می توانید استفاده از گوشی هوشمند خود را کاهش دهید و دوباره کتابی را بیرون بکشید، درست است؟

من خودم کاملاً بی گناه نیستم، من یک هستم بخشی از این “ستون هل دهنده” و چنین مقالاتی را چندین بار در روز بنویسید و نکات پخش مناسب را ارائه دهید. همه با نیت خوب، بالاخره هیچ کس نمی خواهد سرگرمی خوب را از دست بدهد.

بله، دقیقاً، چرا به چنین سم زدایی ذهنی فکر می کنید؟ عقل را به کنار، من یک دلیل محکم و خودخواهانه دیگر به شما می آورم. سرویس‌های پخش، بالاتر از همه نتفلیکس، تقریباً هر روز ما را با سریال‌ها و فیلم‌های جدید پر می‌کنند. با این حال، بسیاری از آن نسبتا بد، در بهترین حالت متوسط ​​است. در نهایت فقط چند محتوای با کیفیت باقی می ماند. اگر یک یا دو ماه خاموش کنید، می تواند پس از “دوره روزه داری دیجیتال” بهتر فیلتر شود..

تا 6 آوریل و از جمله، بسیاری از مردم در حال حاضر کمی عجیب رفتار می کنند. نمی نوشند، سیگار نمی کشند، پرهیز از گوشت، شیرینی جات تابو است… روزه است. چرا در این مدت بدون خدمات پخش مانند Netflix و خدمات مشابه انجام ندهید؟ در ستون آخر هفته‌ام در GIGA، به شما خواهم گفت که پشت این توصیه شخصی چیست.

نتفلیکس