پشتیبان نیروگاه بالکن: حفاظت از مصرف کننده به زبان ساده صحبت می کند

در ابتدای سال، VDE قبلاً برنامه هایی را برای تغییر قوانین نیروگاه های بالکن پیشنهاد کرده بود. این شامل افزایش خروجی به 800 وات و پذیرش دوشاخه Schuko است. اما این تغییرات اکنون باید اعمال شود. این نیاز به تغییراتی در استانداردها دارد که احتمالاً زمان می برد. حمایت از مصرف کننده ایجاب می کند که این امر در اسرع وقت اتفاق بیفتد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

این چیزی است که شما باید در مورد سیستم های خورشیدی کوچک بدانید:

VDE قبلاً طرح هایی را ارسال کرده است

اگر می خواهید یک نیروگاه بالکن بخرید، اغلب با این واقعیت مواجه می شوید که به اصطلاح به پریز برق نیاز دارید. این یک راه حل از Wieland است که برای راه اندازی چنین پریز به یک برقکار نیاز دارید. این هزینه غیرضروری زیادی دارد، بنابراین بسیاری از آنها به سادگی از یک سوکت معمولی Schuko استفاده می کنند. در گذشته، این امر اغلب به اختلافات با اپراتورهای شبکه منجر می شد. من خودم آن را تجربه کردم، اما پس از آن توانستم خودم را اثبات کنم. در آینده، انجمن مهندسی برق، الکترونیک و فناوری اطلاعات (VDE) می خواهد رسماً این را بپذیرد. VZBV خواستار اجرای این امر در اسرع وقت است (منبع: VZBV).

در بیانیه کوتاه، حمایت از مصرف کننده نه تنها مستلزم آن است که قدرت از 600 به 800 وات افزایش یافت، بلکه همچنین آن رسماً یک پلاگین شوکو را به عنوان یک گزینه تغذیه ایمن می پذیرد تبدیل می شود. همه اینها اکنون باید خیلی سریع اتفاق بیفتد تا مصرف کنندگان بتوانند مستقیماً یک سیستم تا حدودی قدرتمندتر را نصب کنند تا در مصرف انرژی و در نتیجه پول بیشتر صرفه جویی کنند. پریز برق بالاتر و برق خانگی برای استفاده ایمن و مناسب هستند.

نیروگاه های بالکن در حال حاضر بسیار محبوب هستند، اما قوانین خاصی وجود دارد که همه باید از آنها پیروی کنند. فدراسیون سازمان های مصرف کننده آلمان (VZBV) در کنار مصرف کنندگان قرار گرفته و خواستار اجرای سریع تغییرات قوانین پیشنهادی است.

حمایت از مصرف کننده به نیروگاه های بالکن کمک می کند