می توانید هزینه برق خود را با یک نیروگاه بالکن کاهش دهید:

برنامه های مالی جدید برنامه ریزی شده است

در حالی که ترس از ممنوعیت قریب الوقوع گرمایش گاز و نفت از سال 2024 در آلمان وجود دارد، اتحادیه اروپا در حال برنامه ریزی برای نوسازی بعدی ساختمان های مسکونی است که باید اجباری شود. هزینه های تا 100000 یورو برای هر واحد مسکونی تهدید می کند.

اتحادیه اروپا تعهدات نوسازی برای ساختمان های مسکونی را برنامه ریزی می کند

زندگی سازگار با آب و هوا در حال تبدیل شدن به یک لذت گران قیمت برای میلیون ها شهروند در آلمان است. هرکسی که قبلاً در یک ساختمان جدید با عایق بندی خوب با پمپ حرارتی زندگی نمی کند، به زودی مجبور خواهد شد که تغییراتی را برای سازگاری با آب و هوا انجام دهد. قرار است از سال 2024 ممنوعیت گرمایش گاز و نفت در آلمان اجرا شود. از سال 2033 سپس اتحادیه اروپا یکی را می خواهد الزام به نوسازی برای ساختمان های مسکونی قدیمی معرفی (منبع: تصویر).

طرح بزرگ در پشت وظایف نهفته است بی طرفی آب و هوا تا سال 2050 در اتحادیه اروپا محقق می شود. این نه تنها با خودروهای الکترونیکی کار می کند، بلکه بسیاری از زمینه های دیگر زندگی شما را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. باید دید مردم چگونه باید برای این همه هزینه پرداخت کنند. در پایان، زمانی که بازسازی های گران قیمت به اجاره منتقل می شود، نه تنها مالکان، بلکه مستاجران را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.