پس از رسوایی PS5، این شرکت اکنون در حال مقابله با نینتندو است: “شما می توانید آن را با ما انجام دهید”

روی اسکله یک است کد، که به معنی “ف…ک خودت وکلا!”. همچنین در اطراف لوگو این جمله وجود دارد: “این امر دفاع قانونی ما را تامین مالی می کند”.

مدل Switch OLED نیز اکنون به صورت بسته نرم افزاری همراه با بازی در دسترس است:

Nintendo Switch - مدل OLED (The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom Edition) + The Legend of Ze

ما تصمیم گرفته‌ایم در مقابل خواسته‌های تروریست‌ها سر تعظیم فرود آوریم… فعلاً در آن زمان گفته شد.»

Steam Deck واقعاً چه کاری می تواند انجام دهد؟ ما در ویدیوی خود به شما می گوییم:

نینتندو در حال شکار

نینتندو در حال حاضر واکنش حساسی به فاش‌های بزرگ نشان می‌دهد، به خصوص وقتی صحبت از Zelda: Tears of the Kingdom به میان می‌آید. به همین دلیل است که شرکت در حال حاضر عمدتاً بر روی شبیه سازهای سوئیچ مانند Skyline تمرکز کرده است و بنابراین پروژه Lockpick RCM را دنبال می کند. در اینجا، اما، قانونی بودن رویه مورد بحث است (منبع: spieletipps).



منبع

اکنون Dbrand بازگشته است، اما دیگر در مورد PlayStation 5 نیست، بلکه در مورد Nintendo Switch OLED است – دقیقاً در مورد نسخه ویژه The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom. در اینجا Joy Cons در طلایی زیبا می درخشد که با الگوهای سبز تیره و سفید تزئین شده است که در بازی خواهید دید. همه چیز به ایستگاه اسکله سفید امتداد می یابد که تزئینات طلایی آن کل چیز را می پوشاند (منبع: spieletipps).

Nintendo Switch – مدل OLED (The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom Edition) + The Legend of Ze

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/05/18 18:21

این شرکت دوباره بسیار تهاجمی است و مجموعه برچسب را ارائه می دهد حتی برای عرشه بخار Valve در احتمالا فقط زمان پاسخگویی نینتندو و Valve است.

Dbrand اکنون با نام ارائه می دهد مجموعه برچسب “Clone of the Kingdom”. با این طراحی زیبا پیامی رمزآلود برای وکلا گذاشت (منبع: دیبراند).

در فوریه 2021، این شرکت از قبل توجهات را به خود جلب کرد صفحات روی PS5 سفارشی برای فروش – به اصطلاح Darkplates. اگرچه Dbrand در آن زمان از اقدام قانونی سونی ترسی نداشت، اما در نهایت نامه ای از وکلای این شرکت بزرگ دریافت کردند. در اکتبر سال 2021، Dbrand سرانجام اعلام کرد که فروش صفحات را متوقف می کند (منبع: VGC). با این حال، این مدت زیادی طول نکشید. Dbrand در حال فروش مجدد صفحات PS5 در نسخه 2.0 بدون الگویی است که سونی ادعا می کند حقوق علامت تجاری آنها را نقض می کند.

شرکت Dbrand در گذشته هنگام تلاش برای فروش صفحات PS5 توجهات را به خود جلب کرده است. اکنون این شرکت علاقه زیادی به فروش استیکرهای Zelda خود دارد و حتی آنها را به پیام های تهاجمی مجهز می کند.

سوئیچ نینتندو

اول PS5، اکنون Switch: Dbrand مجموعه‌های برچسب Zelda را می‌فروشد