پست بانک: شکست بزرگ اعلام شد

در پایان ماه مارس، خدمات پست بانک برای مدت طولانی به دلیل یک حرکت فناوری اطلاعات کاهش یافت. در آن زمان حتی دستگاه های خودپرداز نیز تحت تأثیر قرار گرفتند.

اخیرا مشتریان پست بانک مورد هدف مجرمان قرار گرفته اند. در یک ایمیل، آنها وانمود کردند که تیم امنیتی پست بانک هستند و می‌خواستند از طریق پیوند فیشینگ به داده‌ها دسترسی داشته باشند.

کمک هزینه روزانه چیست و آیا به آن نیاز دارید؟ ما جواب داریم:

تلاش های فیشینگ در مشتریان پست بانک

مشتریان پست بانک باید برای محدودیت های گسترده آماده باشند. دلیل این امر کار سیستمی گسترده است که چندین روز طول می کشد. خرابی ها از جمله بر پایانه های سلف سرویس در شعب و همچنین اپلیکیشن پست بانک تاثیر می گذارد.

هر کسی که مشتری پست بانک است باید 30 ژوئن را در تقویم خود با رنگ قرمز علامت گذاری کند. در پایان ماه، خانه پول در حال انجام یک تغییر سیستم است که تأثیر زیادی بر مشتریان پست بانک خواهد داشت.

پست بانک: تبدیل سیستم منجر به خرابی های عظیم می شود

پس از همه: در زمان توقف از 30 ژوئن تا 3 جولای، مشتریان پست بانک باید به برداشت نقدی ادامه دهید. پست بانک در صفحه اطلاعات خود توضیح می دهد: «برداشت وجه نقد از دستگاه های خودپرداز محدودیتی ندارد. تمام خدمات دیگری که کار نمی کنند یا فقط به میزان محدودی کار می کنند نیز در آنجا فهرست شده اند (در پست بانک بررسی کنید). به گفته بانک، همچنین، دستگاه های خودپرداز گروه نقدی نیز در دسترس هستند.

شروع از جمعه، 30 ژوئن 2023 (حدود ساعت 5 بعد از ظهر)، و به ادامه مطلب بروید دوشنبه 3 جولای 2023 (حدود ساعت 9 صبح). در این مدت، مشتریان پست بانک تنها دسترسی محدودی به خدمات بانک خود دارند. این امر، از جمله موارد دیگر، به پایانه های سلف سرویس در شعب پست بانک و همینطور تلفن بانک.

اپلیکیشن Postbank نیز تحت تاثیر قرار گرفته است. شکست شما حتی کمی بیشتر طول می کشد: اول در ساعت 14:00 روز 3 جولای، برنامه Postbank باید دوباره برای استفاده آماده شود. همین امر در مورد بانکداری آنلاین، کارگزاری و اپلیکیشن دستیار مالی نیز صدق می کند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع