پرچمدار الکتریکی ID.7 چیزهای زیادی برای ارائه دارد

با تجهیزات – از جمله صندلی هایی که برای سلامت کمر عالی هستند – ID.7 طبقه بالا را هدف گرفته است. فاصله بین دو محور چشمگیر 2.97 متر فضای داخلی را تضمین می کند که با آن ID.7 می تواند مشتریان بالقوه BMW و مرسدس بنز را هدف قرار دهد.

ID.7 زیر 60000 یورو؟ فولکس واگن باید نسخه اصلی را ارائه دهد

VW با ID.7 مسیرهای معمولی را که خودروساز مستقر در ولفسبورگ قبلاً با خودروهای الکترونیکی خود طی کرده بود ترک می کند. ID.7 نه یک خودروی کامپکت و نه یک شاسی بلند، اولین سدان صرفاً الکتریکی بر روی پلتفرم معروف MEB خواهد بود که فولکس‌واگن در حال پیشروی به محدودیت‌های خود است.

سپس باید مشخص شود که کدام تجهیزات با قیمت اولیه کمتر از 60000 یورو در دسترس هستند – و قیمت خرید تا چه حد می تواند افزایش یابد. مهمتر از همه، باتری بزرگ ID.7 Pro S، همانطور که نسخه برتر نامیده می شود، بسیار گران تر خواهد بود.

ID.7 همچنین می خواهد با یک چیز خاص تحت تأثیر قرار دهد ضریب درگ پایین (مقدار cd) 0.22. فولکس واگن پشت سر مرسدس قرار گرفته است. از نظر کارایی، شرکت مستقر در اشتوتگارت در حال حاضر با پرچمدار الکتریکی EQS خود پیشتاز است.

یک دستگاه جدید نیز قدرت لازم را در بزرگترین بدنه خانواده ID تا به امروز فراهم می کند موتور عقب با قدرت 210 کیلو وات (286 اسب بخار). این بدان معنی است که ID.7 به راحتی از تمام خودروهای الکترونیکی قبلی فولکس واگن برتری دارد – همچنین با حداکثر سرعت جدید 180 کیلومتر در ساعت در غیر این صورت، خودروهای الکترونیکی ولفسبورگ از 160 کیلومتر در ساعت قفل می شوند.

این در بیشتر مشهود است دستیابی بسیار زیاد، که فولکس واگن آن را می نامد: قرار است دو نسخه باتری ارائه شود. به گفته فولکس واگن، آنها به 615 و تا 700 کیلومتر با یک بار اینها هنوز مقادیر موقتی هستند که به طور مستقل توسط آزمایش WLTP تأیید نشده اند. با این حال، بعید است که خیلی تغییر کند.

در داخل، فولکس‌واگن یک نمایشگر هدآپ را به‌عنوان استاندارد، از جمله موارد دیگر، نصب می‌کند. نمای کلاسیک در کابین خلبان بر روی نمایشگر راننده به موارد ضروری کاهش یافته است. آ صفحه نمایش لمسی 15 اینچی همانطور که توسط فولکس واگن اعلام شده است، میزبان سایر عملکردهای نرم افزاری مانند سیستم اطلاعات سرگرمی است. بهبودهایی در اینجا به تفصیل انجام شده است. با این وجود، در ID.7 همچنان همین طور است عملا همه عملکردها از طریق صفحه نمایش لمسی انجام می شود کنترل شود. از سوی دیگر فولکس واگن برای ID.2 از بازگشت دکمه ها و کنترل های فیزیکی خبر داده بود.

فولکس‌واگن – حداقل با قیمت ورودی – بسیار پایین‌تر از چیزی است که مشتریان ممتاز سازندگان آلمانی به آن عادت دارند: فولکس‌واگن می‌خواهد در نسخه اصلی زیر 60000 یورو تقاضا ارائه رسمی ID.7 برای 17 آوریل برنامه ریزی شده است.

با این حال، در ابتدا – برنامه ریزی شده برای پاییز 2023 – فولکس واگن پیشنهاد می دهد اول فقط باتری کوچکتر با ظرفیت 77 کیلووات ساعت در این باتری در اکثر مدل های دیگر از خانواده ID نیز یافت می شود. بعدا، محدوده بیشتر با جدید باتری 85 کیلووات ساعت برسد. فولکس‌واگن ظرفیت شارژ را تا 200 کیلو وات افزایش داده است، مشروط بر اینکه ایستگاه شارژ سریع مربوطه وجود داشته باشد.

با ID.7، اولین سدان برقی واقعی فولکس‌واگن در انتظار ما است. حالا ولفسبورگ پرچمدار جدید خود را برای اولین سفرها آماده کرده است. این نشان می دهد که فولکس واگن اکنون می خواهد در خط مقدم باشد.

ID.7 در راه است: فولکس‌واگن جزئیاتی در مورد پرچم‌دار جدید الکتریکی فاش می‌کند

ID.7 همتای الکتریکی پاسات در نظر گرفته می شود. با این حال، نباید جایگزین مدل محبوب VW شود. برعکس، فولکس‌واگن نیز امسال موتور احتراقی کلاسیک پاسات را مجدداً عرضه می‌کند.



منبع