پرفروش‌ترین کتاب استیم: بازی مسابقه‌ای دوباره دریچه گاز کامل شد

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

خوب است بدانید: علاوه بر نسخه استاندارد بازی هستند همچنین نسخه های لوکس و پریمیوم را کاهش داد. در اینجا نیز می توانید 45 درصد پس انداز کنید.

بستر، زمینه:Windows PC، Xbox One، Xbox Series X

Forza Horizon به پرفروش‌ترین فروشندگان Steam بازگشته است

Forza Horizon 5 یک دنیای بازی غول پیکر و تعدادی مسابقه، دستورات و چالش ها را ارائه می دهد که شما را برای ده ها ساعت مشغول خواهد کرد. اولین صحنه های گیم پلی بازی در تریلر قابل مشاهده است:

اما چگونه بازی مسابقه ای توانست پس از تقریبا یک سال و نیم ناگهان دوباره سرعت خود را افزایش دهد؟ این باید در درجه اول به دلیل یک کمپین تخفیف قوی باشد. زیرا تا زمانی که 15 مه 2023 بازی Forza Horizon 5 در Steam وجود دارد 32.99 یورو به جای 59.99 یورو – که مربوط به تخفیف 45 درصدی است (منبع: Steam).

استودیو بازی Xbox دوباره این کار را انجام داده است Forza Horizon 5 منجنیق در نمودارهای استیم. مسابقه جهان باز در حال حاضر در حال انجام است رتبه دهم در لیست پرفروش ترین های استیم برای پیدا کردن – و حتی کمی جلوتر از جنگ ستارگان جدید Jedi: Survivor است.

زبان ها:انگلیسی آلمانی

Need for Speed ​​و Forza Horizon مدت‌هاست که رقیب یکدیگر بوده‌اند. تقریبا یک سال و نیم پس از انتشار رسمی، Forza Horizon 5 اکنون جایگاه خود را در نمودارهای Steam ایجاد می کند. این احتمالاً به دلیل کمپین تخفیف فعلی نیست.

Forza Horizon 5