پرداخت در ایستگاه شارژ انجام می شود

بر اساس یک مطالعه جدید، رانندگان خودروهای الکترونیکی چیزی از پاداش آب و هوا و ترمز قیمت برق دریافت نمی کنند. اپراتورهای ایستگاه های شارژ درآمد اضافی خود را به مصرف کنندگان منتقل نمی کنند. قیمت در ایستگاه شارژ می تواند تا 56 درصد کاهش یابد.

خودروهای الکترونیکی: ترمزهای قیمتی و جوایز آب و هوایی محبوب نیستند

پیشنهاد ممکن است خوب باشد، اما نوع دوستانه نیست. بر اساس اطلاعات خود، Lichtblick بزرگترین تامین کننده برق سبز آلمان است. یک شبکه شارژ باز برای همه ارائه دهندگان نیز خواهد بود به خود شرکت کمک کند تا برق خود را به بازار عرضه کند.

بر اساس بررسی های انجام شده، دلیل گرانی ها نیز به دلیل … ساختار انحصاری بازار ایستگاه شارژ. بسته به منطقه، تا 91 درصد از نقاط شارژ عمومی در دست یک اپراتور است. در این زمینه، LichtBlick از “شکست گسترده بازار” صحبت می کند و خواستار اصلاحات است. اکنون “افسانه رقابت” به پایان رسیده است.

برخی از خودروهای الکترونیکی به سرعت شارژ می شوند:

E-Auto XPeng G9 با سرعت برق شارژ می شود

برق خودرو الکترونیکی: انحصار ایستگاه های شارژ به عنوان یک خطر

ترمز قیمت برق که از اول مارس اعمال شده است، برای ایستگاه های شارژ عمومی نیز اعمال می شود، اما پول مستقیماً به اپراتورها می رود. قانونگذار تصریح نکرده است که یارانه به مصرف کنندگان منتقل شود. فقط یک اپراتور اعلام کرد که از ترمز قیمت عبور خواهد کرد – اما فقط از پایان سال.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

یک مطالعه جدید توسط ارائه‌دهنده برق سبز LichtBlick نشان می‌دهد که هزینه برق در ایستگاه‌های شارژ عمومی خودروهای الکتریکی به‌طور میانگین ۵۲ سنت در هر کیلووات ساعت است. اگر اپراتورهای ایستگاه شارژ درآمد اضافی از پاداش آب و هوا و ترمز قیمت برق رانندگان خودروهای الکترونیکی تنها باید 23 سنت بپردازند. یعنی 56 درصد کمتر.

ارائه دهنده برق سبز این را پیشنهاد می کند هر تامین کننده می تواند برق خود را به هر ایستگاه شارژ عمومی برساند باید. سپس مشتریان می توانند منبع برق خود را مستقل از اپراتور ایستگاه شارژ انتخاب کنند.

رالف کمپویرت، سخنگوی LichtBlick از دولت فدرال انتقاد می کند. آنها به سادگی نتوانستند اپراتورهای ایستگاه شارژ را مجبور به انتقال درآمد اضافی کنند. چرخش ترافیک به دلیل قیمت بالای برق در ایستگاه شارژ کند شده است. کل وضعیت “بیهوده” است، از آنجایی که رانندگان خودروهای الکترونیکی راحت نیستند (منبع: LichtBlick).