یک بحران برای خودروسازان آلمانی در حال رخ دادن است: از BMW گرفته تا فولکس واگن، سفارشات بیشتر و بیشتری گم می شوند. این امر به ویژه بر خودروهای الکتریکی تأثیر میگذارد که در واقع باید روز به روز محبوبتر شوند – و نشان میدهد که برندهای سنتی آلمانی با مشکل رقابت بزرگی روبرو هستند.
خودروهای الکترونیکی در بحران: مشتریان به سادگی استرومر را ایستاده میگذارند
فولکس واگن با تمرکز بر حاشیه، میخواهد به ازای هر خودروی فروخته شده بیشتر از کسب درآمد از تودهها درآمد کسب کند. در همین حال، رقبای آن نشان می دهند که این حرکت می تواند اشتباه باشد. به عنوان مثال، تسلا از ابتدای سال به طور قابل توجهی قیمت خودرو را کاهش داده است و بنابراین می تواند به فروش خودروهای الکترونیکی در مقادیر زیاد با موفقیت نسبتاً موفق ادامه دهد.
آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.
منبع
خودروسازان آلمانی باید خود را در برابر رقابت سخت و فزاینده بسنجید:
” سفارشات دریافتی خودروهای الکتریکی در سراسر صنعت 30 تا 50 درصد کمتر از سال قبل است. توماس پکرون، نایب رئیس انجمن مرکزی تجارت موتور آلمان (ZDK؛ منبع: Handelsblatt) توضیح می دهد. تقریباً همه تولید کنندگان تحت تأثیر قرار می گیرند. فولکسواگن قبلاً به حالت بحران تغییر کرده است. باید هر جا که ممکن است صرفه جویی شود، زیرا برند اصلی گروه فولکس واگن در حال حاضر با هزاران خودروی الکتریکی فروخته نشده گیر کرده است.
اوضاع برای سایر خودروسازان آلمانی نیز بهتر به نظر نمی رسد. بی ام و در دوره مقایسه رخ می دهد منهای 10 درصد مرسدس بنز با این حال، ساخته شده است 31 درصد خودرو کمتر نسبت به چهار سال قبل با این حال، در مورد اشتوتگارترها، این حداقل تا حدی هدف است. مدیرعامل اولا کالنیوس میخواهد بیشتر بر روی تجملات تمرکز کند و کمتر بر روی مقادیر زیاد تمرکز کند.
این پیشرفت ها به ویژه در خودروهای الکتریکی قابل توجه است. شرایط اقتصادی این کار را می کند گران تر استرومر جذاب تر است. اضافه شده به این کاهش پاداش زیست محیطی است. اگر فقط مشتریان خصوصی می توانند از اول سپتامبر برای کمک مالی درخواست دهند، برخی از خرده فروشان در حال حاضر منتظر مورد بعدی هستند شوک تقاضا
کارشناس خودکار: ممکن است بازگشتی وجود نداشته باشد
به گفته رئیس برند توماس شافر، آینده برند “در خطر است”. بر اساس محاسبات Handelsblatt، فولکسواگن بین ژانویه تا مه 2023 خواهد بود. منهای تولید خودرو 23 درصد در مقایسه با مدت مشابه در سال 2019. از آنجایی که تولید در سال های میانی به دلیل همه گیری همه گیر به سمت پایین پرتاب شد، مقایسه ای با سال گذشته قبل از همه گیری کرونا انجام شد.
به گفته پکرون، راه بازگشت می تواند از قبل مسدود شده باشد: «در کل، ممکن است هرگز به سطح فروش 3.6 میلیون خودروی قبل از کرونا برنگرد. تولیدکنندگان آلمانی باید برای کنترل اوضاع و مقابله با رقابت روزافزون تسلا و مهمتر از همه، سازندگان چینی، کاری را انجام دهند.