پخش کننده محبوب Minecraft فقط با ماسک از خانه خارج می شود

یکی از بزرگترین پخش کننده هایی که ظاهر خود را مخفی نگه می دارد، مدت هاست که پخش کننده آمریکایی Dream است. با فقط زیر 31.6 میلیون مشترک در یوتیوب و 6.4 میلیون دنبال کننده در توییچ، او یکی از موفق ترین استریمرهای بین المللی Minecraft است.

در یک ویدیوی جدید یوتیوب، او سعی می‌کند از طریق وقایع به شیوه‌ای طنزآمیز کار کند. در آن او ماسک جدید خود را ارائه می دهد که از طریق آن اکنون می تواند بهتر ببیند. علاوه بر این، او شوخی می کند 23 ساله با دوستانش در مورد اینکه چقدر زشت است و هرگز به خاطر آن نقاب را بر نمی دارد.

فقط Dream می‌داند که چقدر از این به طور جدی یا به عنوان شوخی است. (منبع: یوتیوب / رویا)

از جمله، پخش‌کننده پاره شد زیرا مردم می‌خواستند شباهت‌هایی با همکار جنجالی یوتیوب شین داوسون، شرورهای مختلف شرک یا والت جونیور از بریکینگ بد تشخیص دهند. حتی هشتگ “# پشت نقاب گذاشتن” (به آلمانی: «نقاب را دوباره روی سر بگذار.») در روندها قرار گرفته است. (منبع: KnowYourMeme)

ما کل ویدیو را در اینجا قرار می دهیم:

با این حال، پس از حدس و گمان های طرفداران و درزهای ادعایی، او تصمیم گرفت برای اولین بار در اکتبر 2022 چهره خود را نشان دهد. آنچه که در پی داشت کامنت‌های بی‌رحمانه و میم‌هایی بود که به ظاهر و ظاهر او مسخره می‌کردند “زشت” تعیین کرده اند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

او همچنین می نویسد که اکنون وقتی تازه بیرون می رود، مثلاً به مک دونالدز، ماسک خواهد زد. او همچنین از هوادارانش تشکر می کند که با وجود “زشت” بودن از او حمایت کردند و گفتند که او این کار را خواهد کرد روی صورتش کار کن تا زمانی که دوباره نقاب زده باشد.

زبان ها:انگلیسی آلمانی

هر کسی که ویدیوهای آنلاین را پخش یا پست می کند اغلب هدف نظرات نفرت انگیز و نفرت انگیز است. پخش کننده هایی که چهره خود را پنهان می کنند – یا از طریق ماسک ها یا آواتارها – حداقل از خصومت های خارجی محافظت می شوند. حداقل تا زمانی که آن نقاب را حفظ کنند.

در توضیحات ویدیو کمی جدی تر می شود و توضیح می دهد که از نشان دادن صورتش پشیمان است. دلیل این امر تمام نفرتی است که به خاطر آن نسبت به او وارد شده است. او ویدیوی افشای چهره را حذف کرد و در آینده دوباره تلاش خواهد کرد تا عکس ها و کلیپ ها از آن پاک شوند.

اینترنت می تواند مکانی بی رحمانه باشد. یک استریمر Minecraft که برای اولین بار چهره خود را فاش کرد – و بلافاصله از آن پشیمان شد – نیز سال گذشته این تجربه را داشت. با توجه به حجم زیاد مزاحمت های سایبری که حتی باعث ایجاد میم ها شده است، او اکنون در زندگی واقعی نیز پنهان شده است.

اینترنت پخش کننده های Minecraft را به خاطر چهره او مورد آزار و اذیت قرار داد

تقریباً هشت ماه بعد، پخش کننده اکنون در مورد این حادثه اظهار نظر می کند.

رویا اکنون حتی بیشتر پنهان می شود