از نظر فنی، دسترسی به برنامه اتریشی Servus TV از آلمان نسبتا آسان است. اما وضعیت حقوقی چگونه است؟ آیا استفاده از VPN قانونی است؟ هیچ قضاوت نهایی در این مورد وجود ندارد. کاربرد خود سرویس VPN از نظر قانونی قابل اعتراض نیست. به گفته وکیل کریستین سولمکه، “هیچ اقدام محافظتی موثر”، یعنی هیچ گونه حفاظت از کپی برای تماشای جریان های فوتبال، دور زده نمی شود. به گفته وی، دور زدن به اصطلاح geoblocking و در نتیجه تماشای پخش زنده لیگ قهرمانان اروپا در برنامه اتریش از آلمان جرم نیست.

در آلمان چندین سال است که نمی توانید بازی های لیگ قهرمانان را از تلویزیون رایگان تماشا کنید. در کشورهای همسایه اوضاع فرق می کند. ایستگاه تلویزیونی رایگان Servus TV در اتریش یک بازی لیگ قهرمانان را به صورت زنده و رایگان در هر روز مسابقه نشان می دهد. آیا تلویزیون Servus در آلمان هم قابل دریافت است؟



منبع

در Servus TV هر چهارشنبه یک بازی لیگ قهرمانان به صورت رایگان در تلویزیون رایگان وجود دارد. کانال Servus TV نیز از اکثر ارائه دهندگان تلویزیون در این کشور در دسترس است. به دلایل مجوز، برنامه تلویزیونی در شب لیگ قهرمانان با محتوای اتریش متفاوت است. در حالی که بینندگان در کشور همسایه می توانند از کلاس برتر فوتبال را تماشا کنند، برنامه گزارشی “Terra Mater” در آلمان اجرا می شود. آیا هنوز هم می توانید به پخش های لیگ قهرمانان در این کشور دسترسی داشته باشید؟

به پخش زنده از سرووس تی وی

لیگ قهرمانان را به صورت رایگان در تلویزیون Servus در آلمان تماشا کنید: در اینجا نحوه انجام این کار آمده است

تاکنون هیچ مورد شناخته شده ای وجود نداشته است که کاربران به دلیل دسترسی به محتوای پخش از خارج از کشور از طریق VPN مجازات شوند. با این حال، ممکن است شرایط استفاده از پخش زنده تلویزیون Servus نقض شود. پس از آن، دسترسی می تواند در برنامه پخش از طریق خدمات VPN مسدود شده است اراده. در این صورت ممکن است دیگر نتوانید با سرویس VPN پولی به جریان ها از آلمان دسترسی داشته باشید. می توانید توضیحات کامل در مورد قانونی بودن خدمات VPN را در ویدیوی کریستین سولمکه (حدود 5:07) مشاهده کنید:

شما نمی توانید از طریق یک ارائه دهنده تلویزیون کابلی آلمانی از تلویزیون Servus به برنامه اتریشی دسترسی داشته باشید. پخش کننده همچنین انتقالات خود را به صورت آنلاین به صورت پخش زنده ارائه می دهد. برای تماشای پخش لیگ قهرمانان اروپا، باید با آی پی اتریشی به صفحه دسترسی داشته باشید برای این کار به یک سرویس VPN مانند NordVPN یا Surfshark نیاز دارید.

زبان ها:آلمانی