پایان جایگزین می توانست کل سریال ترسناک را خراب کند

Alien is in – این 11 فیلم علمی تخیلی تمام دوران است:

Alien تنها فیلمی نیست که جزئیات مهم آن تغییر کرده است – Avengers: Infinity War نیز کوتاه شده است:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

در پایان نسخه تئاتری، ریپلی شناخته شده است که خود را از سفینه فضایی Nostromo در یک شاتل نجات داده است و می تواند بیگانه را از قفل هوا در یک مبارزه نهایی به فضا منتقل کند. اما اسکات نقشه های دیگری داشت: به گفته او، ریپلی باید با هارپون به این موجود ضربه بزند، اما هیولا نباید تحت تأثیر قرار گیرد و اندکی بعد سر قهرمان را از تن جدا کرد. پس از آن، قرار بود جعل هویت کاپیتان آرتور دالاس کوبلنز باشد و یک گزارش صوتی با صدای کاپیتان فقید با عبارت “من امضا می کنم” را پایان دهد. (منبع: Collider)

Alien 40th (4K Ultra HD) (+ Blu-ray 2D)

Alien 40th (4K Ultra HD) (+ Blu-ray 2D)

الن ریپلی – با بازی سیگورنی ویور – با چهار حضورش در سریال Alien خود را به عنوان یک افسانه واقعی ترسناک تثبیت کرد – اما ریدلی اسکات در واقع قصد داشت. به او اجازه دهید در فیلم اول از روی تیغه بپرد. در یک چرخش وحشیانه و بی رحمانه، نزدیک بود سر او را در حین مبارزه با بیگانه جدا کنند.

بنابراین او اجازه داد ریپلی زنده بماند – و سیگورنی ویور اجازه یافت سه بار دیگر این نقش را بازی کند. حتی اگر Alien 3 و Alien 4: Resurrection به طور قابل توجهی در مقایسه با آن سقوط کرده باشند، آن را دارد برای قسمت دوم درخشان، بیگانگان، کارگردان جیمز کامرون قطعا ارزشش را دارد

با Alien، ریدلی اسکات، نماد کارگردان، یک کلاسیک ترسناک علمی تخیلی خلق کرده و یک فرنچایز موفق را نیز راه اندازی کرده است – اما مجموعه فیلم تقریباً در همان ابتدا به پایان ناگهانی رسید.

بیش از 40 سال از اکران Alien می گذرد و این فیلم هنوز یکی از بهترین های مطلق در ژانر ترسناک علمی تخیلی است. جای تعجب نیست که کلاسیک از سال 1979 منجر به تعداد زیادی دنباله شده است اما اگر کارگردان ریدلی اسکات راه خود را می‌دانست، طرفداران فیلم باید بدون دنباله‌ها کار می‌کردند – زیرا الن ریپلی قهرمان قرار نبود از فیلم اول جان سالم به در ببرد.

Alien: Alternate Twist Ending باید پایان تلخی داشته باشد

با پایان برنامه ریزی شده اش، اسکات احتمالاً به یک نسل کامل از تماشاگران آسیب وارد می کرد، اما تماشاگران سینما هم همین طور. یکی از محبوب ترین قهرمانان تاریخ پرفروش فرار کرد. به گفته اسکات، ایده تاریک او با تهیه کنندگان هم طنین انداز نشد – او حتی تهدید به فسخ شد.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 7/7/2023 ساعت 3:16 بعد از ظهر

سریال Alien: Horror می توانست خیلی متفاوت به پایان برسد