پاره کردن در DHL؟ هزینه های اضافی بیهوده برای تحویل بسته برنامه ریزی شده است

از این گذشته، هزینه اضافی فقط باید بر مشتریان تجاری تأثیر بگذارد. همچنین این فرستنده است که پرداخت می کند نه گیرنده. مشتریان خصوصی از هزینه اضافی معاف هستند. اما اگر بسته ها را به صورت خصوصی از طریق DHL ارسال می کنید، باید بدون امکان امضای گیرنده نیز انجام دهید.

19 سنت به اضافه مالیات بر ارزش افزوده اگر مشتریان DHL یک بسته و تحویل را در زمان تحویل ارسال کنند، در آینده هزینه اضافی خواهد داشت؟ امضای گیرنده خواستن برای داشتن. این تغییر قرار است از اول جولای 2023 اعمال شود. بنابراین، DHL در آینده برای بخشی از فرآیند تحویل بسته که تا همین اواخر یک بخش کاملاً طبیعی – و رایگان – از خدمات تحویل بود، پول دریافت خواهد کرد.

طبق اطلاعات خود، شرکت لجستیک قبلاً از آوریل 2022 خدمات “امضای گیرنده” را از شرایط و ضوابط عمومی (GTC) حذف کرده است. در طول همه‌گیری کرونا، شرکت تدارکات قبلاً این امکان را برای پیک‌ها فراهم کرده بود که بسته‌ها را بدون تماس و در نتیجه بدون امضا یا تأیید گیرنده تحویل دهند.

آیا می خواهید از جایگزینی برای DHL استفاده کنید؟ ما خدمات عمده بسته بندی را با هم مقایسه می کنیم:

نامه ها به زودی حتی گران تر خواهند شد: دویچه پست می خواهد هزینه پست را زودتر افزایش دهد

این تنها موردی نیست که گروه دویچه پست DHL اکنون از مشتریان می‌خواهد مبلغ بیشتری را پرداخت کنند. این گروه در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای افزایش مجدد هزینه پست است. معمولا یک چرخه سه ساله برای این کار وجود دارد. تنها کمی بیش از یک سال پس از آخرین تنظیم، پست اکنون می خواهد از آژانس شبکه فدرال استثنا بگیرد.

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

DHL هزینه‌های اضافی را با تلاش لازم برای امضا توجیه می‌کند: «اگر مشتری علاوه بر امضای استاندارد شخص تحویل‌دهنده، به امضای گیرنده نیز نیاز داشته باشد، این یک تلاش اضافی در تحویل، DHL به پورتال Der Westen گفت که بر این اساس محاسبه خواهد شد.

به این ترتیب اسناد تحویل خود شرکت تبدیل به “استاندارد جدید” خواهد شد. امضای تحویل دهنده به عنوان مدرک از طرف DHL کافی است. آیا بسته های سپس اما در واقع رسیدن به مشتری اغلب درک آن دشوار است. جای تعجب نیست که این نیز باعث رنجش طرف گیرنده می شود.

DHL به زودی هزینه های اضافی را برای خدماتی که مدت هاست بدیهی تلقی می شد، در نظر می گیرد. به جای اینکه به سادگی بسته ها را زمین بگذارند و ترک کنند، تحویل دهندگان باید امضایی را از گیرنده جمع آوری کنند – برای پول. خوشبختانه، این در مورد پخش صدق نمی کند.

امضا برای بسته ها: DHL هزینه مناسبی را برای خدمات استاندارد خود دریافت می کند

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع