دلایل مشکلاتی که برخی از آنها سال هاست وجود دارد: بسیاری از ایستگاه های شارژ سریع به طور مستقل کالیبره نشده اند. در واقع، اختلاف بین مقدار برق پرداخت شده و انرژی واقعی شارژ شده باید تنها 1 درصد باشد. اما بسیاری از ارائه دهندگان فقط می توانند رویای چنین تحمل خطای پایینی داشته باشند (منبع: Handelsblatt).
این به کنتورهای برق دقیق تری نسبت به کنتورهای فعلی در ایستگاه های شارژ سریع نیاز دارد. ایستگاه های شارژ سریع قانونی استاندارد فقط در آلمان هستند توسط چند ارائه دهنده تایید شده است: ABB، Porsche، Compleo و Alpitronic از جمله آنها هستند. سایر ارائه دهندگان مانند EnBW، Ionity یا Tesla همیشه استانداردهای قانونی را رعایت نمی کنند.
مشکل در ایستگاه شارژ: نگرانی های مصرف کننده نادیده گرفته می شود
فورد خودروهای الکترونیکی دارد که توسط روبات ها شارژ می شوند
خودروهای الکترونیکی را نه تنها می توان در ایستگاه های شارژ کلاسیک شارژ کرد:
اما عجله ای وجود ندارد، ساخت سریع زیرساخت شارژ اولویت دارد. اگر از همان ابتدا روی ایستگاه های شارژ کالیبره شده (سریع) اصرار دارید، “زیرساخت شارژ در آلمان از بین خواهد رفت”توماس شاد از اداره وزن و اندازه گیری ایالت باواریا، که مسئول کالیبراسیون در بایرن است، توضیح داد.
مشکل: اگر رانندگان خودروهای الکترونیکی در ایستگاه شارژی که کالیبره نشده است شارژ کنند، به سختی می توانند مطمئن باشند که چه مقدار از برق پرداخت شده واقعاً به باتری خودرو ختم می شود. بسیاری از تولیدکنندگان موافقند که از نقطه نظر فنی نمی توان به طور کامل از تلفات شارژ جلوگیری کرد. اما کالیبراسیون آن را تضمین می کند شما فقط برای مقدار انرژی قابل استفاده ای که به باتری خودرو الکترونیکی می رسد پرداخت می کنید.
تا زمانی که ایستگاههای شارژ آسیبدیده مقاومسازی شوند، BMWi کاهش قیمت را در آنجا یا حتی توصیه میکند برق را به صورت رایگان تامین کنید. انجمن فدرال سازمان های مصرف کننده نیز این را می خواهد. فقط در چند مورد استثناء اپراتورها به این شکل عمل می کنند.
در پایان، دقیقاً مصرفکنندگانی هستند که زودتر به یک خودروی الکتریکی روی میآورند که این صورتحساب را متحمل میشوند. فشار سیاسی برای ایجاد یک تغییر سریع به ویژه برای کسانی که مطابق با نیات دولت عمل می کنند گران تمام می شود.
هر کسی که یک ماشین الکترونیکی رانندگی می کند به زیرساخت شارژ خوب متکی است یا باید بتواند به اندازه کافی در خانه شارژ کند. اما در بسیاری از ایستگاههای شارژ آلمان، در مورد صورتحساب سردرگمی وجود دارد – و رانندگان خودروهای الکترونیکی باید هزینه اضافی بپردازند.
پیچ رانندگان خودروهای الکترونیکی: ایستگاه های شارژ کالیبره نشده گران هستند
هزاران ایستگاه شارژ در آلمان غیرقانونی هستند. اما صنایع خودروسازی و انرژی و همچنین ایالت تاکنون بیشتر به سمت دیگری نگاه کردهاند. هرج و مرج در ایستگاه شارژ می تواند هر بار که خودروی الکترونیکی جدید شارژ می شود تشدید شود روی قیمت تاثیر منفی می گذارد راهحل جایگزین، راهاندازی زیرساخت شارژ بسیار آهستهتر است.
وزارت اقتصاد فدرال (BMWi) در سال 2021 توضیح داد که بسته به ایالت فدرال بین یک سوم تا یک چهارم ایستگاه های شارژ کالیبره نشده اند بود.
آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.
منبع