پادشاه جریان جدید؟ یوتیوب می خواهد به همه نشان دهد که کجا باید بروند



یوتیوب می خواهد اولین درگاه مورد علاقه طرفداران سریال و فیلم باشد. در انجام این کار، آنها توسط مدل موفقیت بزرگ هدایت می شوند: آمازون. در آینده، یک دسته گل رنگارنگ از سرویس‌های پخش مختلف می‌تواند در YouTube به پایان برسد و به طور گسترده پیشنهاد را در آنجا گسترش دهد. مشتریان آلمانی مطمئناً می توانند از این مزیت بهره مند شوند.

یوتیوب می خواهد جایگزینی برای آمازون پرایم شود

تماشای ویدیوهای آنلاین – یوتیوب در این زمینه به راحتی بهتر از آن عمل نمی کند. در دنیای خدمات استریم اوضاع متفاوت است. در اینجا، YouTube Premium جایگزین پخش جریانی YouTube در خط مقدم نیست: در آلمان، آمازون و نتفلیکس رتبه اول را به اشتراک می‌گذارند، و بسیار جلوتر از Disney+. YouTube Premuim تنها مقام ششم را مدیریت می کند (منبع: Statista، از ماه مه 2022). حرکتی که گفته می شود پورتال ویدیویی گوگل در حال برنامه ریزی است، می تواند آن را تغییر دهد.

ظاهراً یوتیوب در حال کار است برای فروش پیشنهادات از سایر سرویس های پخش از طریق کانال های خود. به عبارت دیگر: یوتیوب می‌خواهد به پورتالی برای رقبای بالقوه تبدیل شود، اما می‌خواهد از تجارت آنها درآمد کسب کند. آمازون این کار را بسیار مشابه با کانال های خود انجام می دهد، که برنامه های موضوعی خاص را ارائه می دهند، اما ناشران خارجی نیز می توانند محتوای خود را ارسال کنند.

به گزارش وال استریت ژورنال (از طریق 9to5Google)، فروشگاه داخلی به اصطلاح Channel Store به مدت 18 ماه در کار بوده است. در مورد می تواند احتمالا در وهله اول سرویس های پخش کوچکتر محتوای خود را مستقیماً از طریق YouTube ارائه می دهند. به عنوان مثال، اشتراک مناسب می‌تواند مستقیماً پس از تریلر برای سریال‌ها و فیلم‌های جدید ارائه شود.

در ایالات متحده آمریکا در حال حاضر یک پیشنهاد قابل مقایسه اما هنوز کوچک وجود دارد. منطقه مربوطه YouTube TV نامیده می شود. اکنون گفته می‌شود که پلتفرم ویدیویی گوگل در حال مذاکره برای جذب مشتریان جریان بیشتر به عنوان کانال‌های ممکن است. به عنوان یک استدلال فروش، شما بر روی آن تکیه می کنید دسترسی جهانی گسترده این پلت فرم. اگر برنامه ها به واقعیت تبدیل شوند، مشتریان در آلمان نباید سرگردان شوند.

مقایسه جریان ما به شما کمک می کند ارائه دهنده مناسب را انتخاب کنید:

بدون رقابت برای نتفلیکس یا آمازون: یوتیوب از اسب اشتباهی حمایت می کند

بسیار بعید است که یوتیوب به یک کانال توزیع و یک پلتفرم جایگزین برای رقبای بزرگی مانند نتفلیکس یا آمازون تبدیل شود. آنها آنقدر قوی هستند که به YouTube وابسته نباشند. یک مشکل با YouTube Premium باقی می ماند: محتوای خود آنها به سادگی نمی تواند با محتوای رقبا همراهی کند.



منبع