ویژگی ساده به شدت از دست رفته است

با این حال، کاربر Reddit itutudori با ناامیدی تلخی مواجه شد. بر خلاف انتظارش کارت در شخصیت جایگزین او آشکار نمی شود. بنابراین او باید دوباره کل نقشه را با شخصیت بازی جدید خود طی کند و با زحمت دوباره مه جنگ را از بین ببرد – این آزار دهنده است.

زبان ها:انگلیسی آلمانی

به هر حال، هرکسی که با انتقاد طرفداران فکر می کند که Diablo 4 یک شکست برای بلیزارد است، سخت در اشتباه است. در پنج روز اول، Diablo 4 برای بلیزارد در حال حاضر ساخته شده است بیش از 666 میلیون دلار ثبت شده – یک رکورد جدید برای شرکت.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اولین باری که نقشه را کشف کردم واقعاً خوب بود. بار دوم یا سوم سرگرم کننده نیست و هرگز نخواهد بود. لطفاً دانش نقشه را در سراسر حساب در دسترس قرار دهید. این فقط خسته کننده است.”

او از بلیزارد می خواهد که این ویژگی را بعداً از طریق به روز رسانی اضافه کند. و او تنها نیست. پست او اکنون در Reddit است بیش از 3700 رای موافق اهدا شود اکثر بازیکنان با او موافق هستند. همچنین برای آنها آزاردهنده است که باید دوباره با دست با شخصیت دوم یا سوم خود کل نقشه را کشف کنند.

علیرغم انتقادها: Diablo 4 برای بلیزارد ارزشش را دارد

از 6 ژوئن، مارپیچ غارت Diablo 4 دوباره در حال چرخش است. طرفداران هاردکور ده ها ساعت در بازی غرق شده اند و شخصیت اول خود را به 100 رسانده اند. برخی حتی دومی را ایجاد کرده اند.

به دنبال ساخت مناسب برای شخصیت Diablo 4 خود هستید؟ ما خوشحالیم که به شما کمک می کنیم:

بستر، زمینه:ویندوز کامپیوتر، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4

بازیکنان Diablo 4 یک کارت رو به بالا می خواهند

Diablo 4 با منتقدان فوق العاده بود، اما RPG اکشن از بلیزارد احساسات متفاوتی را در بین طرفداران ایجاد می کند. نه تنها فروشگاه درون بازی و محتوای پایانی بازی، که تا کنون نسبتا ضعیف بوده است، بازیکنان را آزار می دهد. همانطور که یک موضوع Reddit ثابت می کند، یک عملکرد عملی برای بازیکنانی که می خواهند برای بار دوم با یک شخصیت جدید در کمپین مبارزه کنند، به شدت نادیده گرفته شده است.

دیابلو 4