ویژگی جدید به Sky and Co نمی آید.

نتفلیکس به طور رسمی اشتراک گذاری حساب کاربری را به عنوان یک ویژگی جدید معرفی می کند که مشترکین می توانند از آن استفاده کنند. زمان وقوع آن در آلمان هنوز مشخص نیست. اما همه چیز در حال حاضر در پرتغال و اسپانیا شروع شده است – و با شروع برخی از نوآوری ها. اگر می خواهید به اشتراک گذاری حساب خود با دوستان خود ادامه دهید، باید خوب بدانند

تعداد حساب‌های فرعی که می‌توانید ایجاد کنید بستگی به اشتراک Netflix شما دارد: Im اشتراک استاندارد می تونی حداکثر یک حساب فرعی اضافی کتاب، دو حساب اضافی با اشتراک پریمیوم با بالاترین کیفیت تصویر امکان پذیر است. اگر دو نوع ارزان‌تر، اشتراک اولیه یا تبلیغاتی را رزرو کرده‌اید، نمی‌توانید حساب‌های فرعی را برای کاربران دیگر اضافه کنید.

مهم ترین تغییر: روزهایی که می توانستید به سادگی رمز حساب خود را به دیگران بدهید، با راه اندازی ویژگی جدید به پایان رسیده است. نتفلیکس در آینده خودش را می خواهد ارائه زیر پروفایل ها، که سپس می توانید با افراد دیگر به اشتراک بگذارید. یک حساب فرعی برای انتقال به اشخاص ثالث قیمت ماهانه شما را افزایش می دهد: در اسپانیا، جایی که قیمت های تقریباً مشابهی مانند آلمان برای نتفلیکس اعمال می شود. یک حساب فرعی ماهیانه 5.99 یورو بیشتر هزینه دارد (منبع: نتفلیکس). پرداخت با استفاده از همان روش پرداختی که برای حساب اصلی ذخیره شده است انجام می شود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع دوستان، خانواده یا آشنایان که از یک حساب فرعی استفاده می کنند نیز به طور خودکار به حساب اصلی دسترسی ندارند. حساب شخص ثالث را می توان به طور جداگانه استفاده کرد و رمز عبور خود را دریافت کرد. می تواند در هر زمان توسط دارنده حساب اصلی بدون اطلاع قبلی فسخ می شود تبدیل شود. سپس تا پایان دوره صورتحساب فعلی فعال باقی خواهد ماند. به‌عنوان مالک حساب اصلی، می‌توانید خانواده‌ای را که به آن حساب فرعی اختصاص می‌دهید تا دو بار در هر دوره صورت‌حساب تغییر دهید – یعنی در مورد Netflix در هر ماه.

نتفلیکس نه تنها عملکردهای جدید، بلکه محتوای جدید را برای سال 2023 برنامه ریزی می کند:

نتفلیکس در آینده به اشتراک گذاری حساب را با دقت بیشتری تنظیم خواهد کرد. اگر می خواهید رمز عبور را به دیگران منتقل کنید، باید از عملکرد رسمی استفاده کنید و باید برای آن هزینه اضافی بپردازید. اما این مسیر برای همه مشتریان باز نیست.

نتفلیکس

حساب Netlix را نمی توان به اشتراک گذاشت: مشتریان Sky از بین می روند

برای حساب های فرعی بیشتر اعمال می شود همان شرایطی که در حساب اصلی مربوطه وجود دارد. بنابراین اگر یک حساب فرعی از یک حساب پریمیوم اختصاص دهید، می توانید آن را با کیفیت 4K نیز پخش کنید. از طرف دیگر، یک حساب فرعی از یک اشتراک استاندارد به Full HD محدود می شود. با این حال، در مورد حساب های فرعی هیچ جریان موازی در چندین دستگاه ارائه نمی شود، صرف نظر از اینکه چند استریم در حساب اصلی امکان پذیر است. بنابراین یک حساب فرعی نباید در حساب اصلی به عنوان یک جریان حساب شود.

فقط مشتریان مستقیم نتفلیکس کنترل کامل دارند

با این حال، نتفلیکس امکان رزرو حساب های اضافی را برای مشتریان داخلی خود محدود می کند. یعنی: چه کسی از Netflix در یک پیشنهاد بسته استفاده می کند، برای مثال به عنوان بخشی از بسته سرگرمی پلاس (مشاهده در Sky) در Sky یا از طریق ارائه دهنده دیگری حساب های اضافی برای اشخاص ثالث ایجاد نکنید می توان. به گفته نتفلیکس، این وضعیت در اسپانیا است. ما فرض می کنیم که سرویس پخش همان قوانین را در آلمان هنگام راه اندازی عملکرد معرفی می کند. در آینده، نتفلیکس می خواهد از ابزارهای فنی برای جلوگیری از افشای رمز عبور خود به اشخاص ثالث استفاده کند، همانطور که اغلب در گذشته تحمل می شد.

تریلر انگلیسی فیلم های Netflix 2023