مهمتر از همه، شما باید به دلایل هزینه به وودافون اطلاع دهید، هنگامی که اینترنت، تلفن، ارتباطات سیار، تلویزیون یا حتی چندین سرویس ناگهان روح را از دست می دهند. زیرا اگر ارائه دهنده نتواند برای مدت طولانی تحویل دهد، می توانید روی غرامت حساب کنید.
اینترنت، تلفن، دریافت تلویزیون یا ارتباطات سیار – Vodafone همه اینها را به مشتریان خود ارائه می دهد. در کنار Telekom و o2، ارائهدهنده یکی از سه اپراتور شبکه در آلمان است و دارای تعداد زیادی مشتری و سهم بازار بزرگی است که با این حال در حال کاهش است. البته زمانی که مشکلی در سرویس های Vodafone وجود دارد آزار دهنده است.
اینترنت رفته؟ سپس باید به وودافون فشار بیاورید
دقیقا شما باید همینطور، به خصوص اگر با یک اختلال طولانی مدت مواجه شدید – می توانید اختلالات فعلی Vodafone را در مقاله ما بیابید. از یک طرف این امکان وجود دارد که بتوانید از ارائه دهنده کمک بگیرید. ممکن است از قبل وضعیتی وجود داشته باشد، مشکل برطرف خواهد شد یا حداقل متوجه خواهید شد که مشکل از چه چیزی می تواند باشد.
چه برای ارتباطات سیار، اینترنت ثابت، DSL یا تلویزیون – Vodafone طیف گسترده ای را به مشتریان ارائه می دهد. مانند سایر ارائه دهندگان، خدمات نیز ممکن است مشکلاتی داشته باشند. اگر دچار اختلال در Vodafone شده اید، قطعا باید بدانید که چه کاری انجام دهید.

خدمات مشتریان Vodafone به من اطلاع داد که مشتریان در صورت اختلالاتی که بیش از 24 تا 48 ساعت طول بکشد، می تواند روی اعتبار حساب کند. به گفته وودافون، خطا باید از قبل ثبت شده باشد تا بتوانید به راحتی ادعای خود را ثبت کنید. به عبارت دیگر، اگر گزارش ندهید که تحت تأثیر یک اختلال قرار گرفته اید، ممکن است بعدا درخواست بازپرداخت دشوار باشد.
شما می توانید مشکلات، اختلالات یا خرابی های خدمات Vodafone را به صورت آنلاین با استفاده از فرم Vodafone گزارش دهید – اگر همچنان می توانید از اینترنت استفاده کنید. در غیر این صورت می توانید به خدمات مشتری به شماره 0800 1721212 و از شبکه Vodafone به شماره 1212. در اینجا باید منتظر زمان انتظار باشید، اما ممکن است اطلاعات بیشتری به شما داده شود.
مهم نیست که کدام ارائه دهنده، فسخ قراردادها می تواند نتیجه دهد:
گزارش خطا: نحوه تماس با Vodafone
من خودم اخیراً مجبور شدم یک شکست کامل در دریافت اینترنت کابلی و تلویزیون را تجربه کنم – واقعاً جالب نیست، به خصوص وقتی که شما به اینترنت کار در دفتر خانه وابسته باشید. پس از اطمینان از اینکه فقط روتر نیست که نیاز به راه اندازی مجدد دارد، تصمیم گرفتم با Vodafone تماس گرفت تا بداند چه خبر است.
اتفاقا در مورد من بعد از نیم روز مشکل حل شد. بنابراین من نمی توانم از تجربه شخصی با شما درمیان بگذارم که بازپرداخت چگونه کار می کند.