وزیر آلمان به اتحادیه اروپا کارت قرمز نشان داد

وزیر ساختمان فدرال، کلارا گیویتز، اکنون در مصاحبه با Deutschlandfunk خود را در مورد این موضوع مطرح کرده است. او به وضوح از نوسازی اجباری توسط قانون انتقاد می کند “تداخل کاملاً شدید در حقوق مالکیت صاحبان خانه” چیزی که آنها آن را “نامتناسب” می دانند. او تعهد اتحادیه اروپا به نوسازی ساختمان ها را با قانون اساسی آلمان سازگار نمی داند.

پارلمان اتحادیه اروپا راه را برای تعهد به نوسازی ساختمان های مسکونی قدیمی باز کرده است. این باید به بی طرفی اتحادیه اروپا از نظر آب و هوا کمک کند. تنها در آلمان می توانستند هزینه ها را به 245 میلیارد یورو اضافه کنید، با خود اتحادیه اروپا سرمایه ای بالغ بر 150 میلیارد یورو را تامین می کند.

طبق خواست اتحادیه اروپا، باید تعهدی برای بازسازی ساختمان های مسکونی قدیمی وجود داشته باشد. اکنون وزیر فدرال ساختمان، کلارا گیویتز، از حزب سوسیال دموکرات در حال مقاومت است. به گفته وی، این طرح ها با قانون اساسی سازگار نیست. این یک “دخالت شدید” به حقوق مالکیت صاحبان خانه خواهد بود.

تعهد تجدید ساختار اتحادیه اروپا: وزیر مخالف آن است

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

در این مصاحبه، Geywitz برنامه‌هایی را برای داشتن سیستم‌های گرمایشی جدید با حداقل ۶۵ درصد انرژی‌های تجدیدپذیر از سال ۲۰۲۴ به منظور دستیابی به اهداف آب و هوایی در بخش ساختمان تأیید می‌کند. او بر آن تأکید می کند تغییر گرمایش اجتناب ناپذیر است. هدف این است که به تبدیل گرمایش به شیوه ای معقول اقتصادی، از نظر اجتماعی متعادل و از نظر زیست محیطی ضروری نزدیک شویم.

شما می توانید در هزینه برق با یک نیروگاه بالکن صرفه جویی کنید:

Geywitz: تغییر سیستم گرمایش اجتناب ناپذیر است

وزیر ساخت و ساز پیشنهاد می کند که بودجه نوسازی دولتی بر ساختمان های عمومی مانند مدارس، تالارهای شهر و مراکز مراقبت متمرکز شود تا انتشار CO2 در بخش ساختمان کاهش یابد. این باعث صرفه جویی در مقدار بسیار زیادی CO2 می شود. (منبع: Deutschlandfunk).

Geywitz نسبت به این موضوع، اجاره‌کنندگان و صاحبان خانه هشدار می‌دهد غرق شدن در نیاز به نوسازی و هزینه های سرمایه گذاری بالایی را بر آنها تحمیل می کند. وی تاکید می کند که اجرای طرح اتحادیه اروپا به دلیل کمبود ظرفیت ساخت و ساز و عقب ماندگی سرمایه گذاری موجود در سایر زمینه ها، به ویژه واقع بینانه نیست.