وب سایت ها باز نمی شوند؟ حل مشکلات

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع اگر خطا رخ دهد، وب سایت ها را نمی توان از طریق جستجوی گوگل باز کرد. البته گوگل هم می خواهد با کاربرانش پول دربیاورد. “Googleadservices pagead aclk” یک سرویس ردیابی از اپراتور موتور جستجو است که از طریق آن اطلاعات به منظور نمایش تبلیغات جمع آوری می شود.

«Googleadservices»: چیست؟

اگر مشکل در مرورگر رخ دهد، می توانید این کار را انجام دهید:

  • در اکثر موارد اینطور است یک مسدود کننده تبلیغات مسئول ایجاد خطا است.
  • بررسی می کند که آیا تنظیمات adblocker از فراخوانی نتایج جستجو جلوگیری می کند. برای باز کردن صفحه، مسدود کننده تبلیغات را غیرفعال کنید.
  • اگر نمی‌توانید بدون adblocker کار کنید، آن را به این صورت تنظیم کنید و برای دسترسی به «Googleadservices» آن را غیرفعال کنید.
  • اگر همچنان خطای «Googleadservices pagead aclk» را دریافت می‌کنید، ممکن است افزونه مرورگر دیگری را نصب کرده باشید که باعث می‌شود تغییر مسیر ناموفق باشد. همچنین این افزونه را غیرفعال می کند.
  • اغلب به حذف کش و کوکی ها در مرورگر کمک می کند.
  • سرویس های VPN که در پس زمینه اجرا می شوند نیز می توانند چنین خطاهایی ایجاد کنند.
  • همچنین بررسی می کند که آیا صفحات با یک مرورگر یا برنامه مرورگر دیگر به درستی باز کنید

Googleadservices: رفع مشکلات

  • در یک دستگاه اندروید باید برنامه های نصب شده را از طریق تنظیمات فراخوانی کنید و الف) بررسی کنید که آیا برنامه های ناشناخته یا جدید لیست شده اندکه باعث ایجاد خطا می شوند و ب) داده ها و حافظه پنهان برنامه مرورگری را که در آن خطا رخ می دهد پاک کنید.
  • در موارد نادر می تواند یک ویروس یک تغییر مسیر مشکل ساز علت. دستگاه یا هارد دیسک را با اسکنر آنتی ویروس اسکن می کند.
  • ممکن است یک هکر مرورگر را دستگیر کرده باشید که برای مثال صفحه شروع مرورگر را تغییر می‌دهد و تنظیمات دیگر را در پس‌زمینه دستکاری می‌کند. برنامه های نصب شده در کنترل پنل را از نظر ورودی های ناشناخته بررسی می کند و آنها را حذف می کند. همچنین باید مرورگر را بازنشانی کنید تا تنظیمات نادرست حذف شود.

“Googleadservices pagead aclk”: رفع خطاهای آیفون

ربایندگان مرورگر، بدافزارها و ابزارهای تبلیغاتی مزاحم یا سایر ابزارهای مخرب نیز می توانند فایل Hosts را در ویندوز دستکاری کنند که باعث ایجاد خطا در هنگام کلیک کردن بر روی نتیجه جستجو می شود. در جای دیگر به شما نشان می دهیم که چگونه فایل هاست را ویرایش کنید. با ما بخوانید که عامل KLMS در دستگاه های Android چیست.

زبان ها:آلمانی انگلیسی فرانسوی

در آیفون، باید به برنامه تنظیمات بروید و بخش Safari را باز کنید. در بخش «موتور جستجو» می‌توانید موتور جستجوی پیش‌فرض دیگری را فعال کنید که باعث خطا نمی‌شود. همچنین در تنظیمات برنامه مرورگر مطمئن شوید که هیچ گزینه دیگری از دسترسی به خدمات Google و پیوندهای وب سایت جلوگیری نمی کند. همچنین باید به طور مرتب بررسی کنید که آیا iOS و برنامه Safari در نسخه فعلی اجرا می شوند و در صورت لزوم آنها را به روز کنید.

نسخه:1.0

در موارد نادر ممکن است اتفاق بیفتد که یک عبارت جستجو در گوگل قطع شود و یک خطا نمایش داده شود. یکی از این خطاها با پیام‌هایی مانند «این وب‌سایت در دسترس نیست» یا «سافاری نمی‌تواند سرور را پیدا کند» و یادداشتی درباره مشکلات «Googleadservices» تأیید می‌شود. با چنین مشکلاتی چه کاری می توانید انجام دهید؟