واقعاً یک پمپ حرارتی چقدر دوام می آورد؟

متخصصان گرمایش SHK-Info ویدئویی بسیار آموزنده منتشر کرده اند که در آن توضیح می دهند که واقعاً در یک پمپ حرارتی و عمر مفید آن چه اهمیتی دارد. نه در مورد ساعت کار، اما روی مدارهای کمپرسورکه به عنوان کمپرسور نیز شناخته می شود. این قابل مقایسه با موتور یک ماشین است و بنابراین قلب یک پمپ حرارتی. هر چه کمپرسور شروع به کار بیشتری داشته باشد، طول عمر پمپ حرارتی کمتر می شود.

این موضوع در ویدیو با جزئیات بیشتر توضیح داده شده است:

پمپ حرارتی باید با گرمای خروجی مطابقت داشته باشد

شروع کمپرسور تنظیم شده است و در حالت ایده آل باید حداکثر سه بار در روز باشد. این باعث کاهش بار شدید پمپ حرارتی و افزایش عمر مفید آن می شود. به طور معمول یکی دوام می آورد پمپ حرارتی به خوبی تنظیم شده 15 تا 25 سال. اگر پمپ حرارتی برای خروجی حرارت خانه یا آپارتمان طراحی نشده باشد، ممکن است پس از چند سال خراب شود زیرا عملیات سوئیچینگ بیش از حد انجام می شود. متخصصان گرمایش SHK-Info همچنین پمپ های حرارتی را دیده اند که تقریباً 50 سال دوام آورده اند.

اگرچه ممکن است در حال حاضر به نظر برسد که پمپ های حرارتی اختراع جدیدی هستند، سیستم های گرمایش جایگزین برای دهه ها وجود داشته اند. گرمایش با گاز و نفت به سادگی ارزان تر بود، به همین دلیل است که پمپ های حرارتی هنوز آنقدر که سیاستمداران می خواهند در آینده محبوب نشده اند. بسته به ساختمان، نصب یک پمپ حرارتی می تواند بیش از 40000 یورو هزینه داشته باشد. بنابراین این سوال پیش می آید که ارتفاع آن چقدر است؟ طول عمر است.

قبلاً اگر بخاری گازی کمی بزرگتر نصب می شد مشکلی نداشت. این نیز بر عمر سرویس تأثیر گذاشت، اما قابل تحمل بود. با این حال، با پمپ های حرارتی، این یک مشکل است و به همین دلیل است یک محاسبه بار حرارتی ارائه شده استبرای یافتن اندازه بهینه بنابراین مطمئن شوید که همه چیز به درستی انجام می شود، در غیر این صورت می تواند عواقب گرانی داشته باشد.

با ممنوعیت گرمایش گاز و نفت، پمپ حرارتی در کانون توجه قرار گرفته است. در آلمان، باید تضمین کند که ما تا حد امکان از سوخت های فسیلی و گرما به شیوه ای سازگارتر با آب و هوا مستقل شویم. اما واقعاً یک پمپ حرارتی چقدر دوام می آورد؟ یک متخصص نشان می دهد که چه چیزی بسیار مهم است تا بتوانید تا حد امکان از خرید گران قیمت بهره مند شوید.

طول عمر پمپ های حرارتی

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع