واتس اپ در چت های گروهی تمرین می کند: عملکرد یادداشت به جلوگیری از فراموشی کمک می کند

نوآوری های کوچک گاهی اوقات می توانند تأثیر زیادی داشته باشند. ویژگی جدیدی که واتس اپ در حال برنامه ریزی برای چت های گروهی محبوب است نیز در این دسته قرار می گیرد: پیام های پین شده.

WhatsApp در حال کار بر روی ویژگی پین برای چت های گروهی است

پنج ویژگی جدیدی که واتس اپ به عملکرد محبوب وضعیت خود اضافه کرده است قبلاً فعال شده اند.



منبع

عناوین و توضیحات طولانی‌تر نیز به بهبود وضوح در گروه‌های WhatsApp کمک می‌کنند. در آینده، آنها می توانند به جای 25 کاراکتر (عنوان) 100 و به جای 512 کاراکتر (توضیحات) 2048 کاراکتر باشند.

این ویژگی جدید همچنین می‌تواند در گروه‌های خانواده بسیار کاربردی باشد – برای مثال، همیشه داده‌های دسترسی مشترک برای حساب‌های پخش جریانی قابل مشاهده باشد.

این نام گویای همه چیز است: در آینده خواهد بود به چت های گروهی اجازه دهید پیام ها را پین کنند (منبع: WABetainfo). به این ترتیب اطلاعات مهم دیگر نباید در سیل پیام های جدید گم شوند. به عنوان مثال، این برای قرار ملاقات مفید است. سپس مکان، تاریخ و زمان را می توان در بالای چت پین کرد. سؤالات معمول «چه زمانی می‌خواهیم دوباره همدیگر را ببینیم؟» حذف می‌شوند.

در حال حاضر جدید قابلیت پین کردن برای چت های گروهی WhatsApp به صورت داخلی آزمایش شده است. هنوز مشخص نیست که مسنجر چه زمانی آن را رسمی می کند و برای همه عرضه می کند.

جایگزین های زیادی برای WhatsApp وجود دارد:

پنج ویژگی جدید برای وضعیت WhatsApp

راحت: WhatsApp در آینده به کاربران اطلاع می دهد (تصویر بالا را ببینید) زمانی که یک پیام در یک چت گروهی پین شده است. زیرا امکان دیدن و استفاده از پیام های پین شده یک است نسخه فعلی WhatsApp مورد نیاز است.

در چت های گروهی WhatsApp، می تواند به سرعت گیج کننده شود. سازندگان این پیام رسان محبوب نیز این را می دانند و اکنون راه حلی برای از بین نرفتن اطلاعات مهم ارائه کرده اند. به خصوص افراد فراموشکار عملکرد جدید را دوست خواهند داشت.