واتس اپ آن را با یک ویدیوی تیزر کوتاه اعلام کرد و اکنون این شرکت واقعاً این ویژگی را عرضه کرده است. اکنون می توانید پیام هایی را که قبلا ارسال شده اند ویرایش کنید و خطاها را بدون نیاز به حذف کل پیام حذف کنید. کار میکند در عرض 15 دقیقه پس از ارسال پیام (منبع: WhatsApp).

برای ویرایش پیامی که قبلاً در واتس اپ ارسال شده است، باید آن را فشار داده و نگه دارید و ویرایش را انتخاب کنید. این گزینه تنها در صورتی در دسترس شما است که ظرف 15 دقیقه پس از ارسال از آن استفاده کنید. تو می توانی اشتباهات را تصحیح کنید یا زمینه بیشتری ارائه دهید، اگر خود را به وضوح در پیام خود بیان نکرده اید. هر پیام ویرایش شده نیز به عنوان ویرایش شده علامت گذاری می شود. به این ترتیب، گیرندگان متوجه خواهند شد که چیزی در پیام تغییر کرده است.

عملکرد جدید برای ویرایش پیام هایی که قبلاً ارسال شده اند در حال حاضر در سراسر جهان در واتس اپ در حال اجرا است. به گفته این شرکت، ممکن است مدتی طول بکشد تا همه بتوانند واقعاً از عملکرد جدید استفاده کنند. اما از آنجایی که قبلاً به طور رسمی اعلام شده است، نباید زیاد طول بکشد. در تمامی پلتفرم ها موجود است. فقط مطمئن شوید که آخرین نسخه واتس اپ را نصب کرده اید و آن را امتحان کنید.