“هیچ کس به شما اهمیت نمی دهد” – MontanaBlack استریمرهای جدید Twitch را قضاوت می کند

“هر دیک بی ربطی فکر می کند که حرفه بزرگ آنها از توییچ شروع می شود. چون من را می بینند، چون افرادی مثل کارستن را می بینند، چون افرادی مثل الیاس یا دیگر استریمرهای موفق را می بینند و فکر می کنند: “آره، کاری که او می تواند انجام دهد، من هم می توانم انجام دهم”. نه هیچ کاری نمیتونی بکنی، (…). هیچ کس به تو اهمیت نمی دهد.”

پخش کنندگان باید برای آن آماده باشند: مونت به انتقادات واکنش نشان می دهد

رهایی:06/06/2011

تازه واردان به Twitch: MontanaBlack نظر واضحی دارند

«آنطور که من چیزها را می بینم، مثل اینکه از آدم های کوچک تر ناراحت نمی شوم – این اشکالی ندارد، دیگا، آن طور که شما آن را بیان می کنید. من از هیچ کس و هر کس بدم نمی آید، اما شما باید به یاد داشته باشید، دیگاه، که 95 … یا فرض کنید 90 درصد از افرادی که اکنون شروع به پخش می کنند، پخش را شروع نمی کنند زیرا واقعاً می خواهند این کار را انجام دهند یا به این دلیل که این یک کار است. سرگرمی جالب ببینید، اما آنها می خواهند در صورت گرفتگی پول کسب کنند. و این چیزی است که مرا آزار می دهد.”

MontanaBlack، EliasN97 و بسیاری دیگر ستاره های توییچ هستند. البته این انگیزه بسیاری از جوانان را ایجاد می کند تا خودشان وارد کسب و کار استریم شوند. MontanaBlack اکنون مستقیماً این تازه واردان را مورد خطاب قرار می دهد و نشان می دهد که در هنگام پخش جریانی واقعاً چه چیزی اهمیت دارد. طبق معمول، اینفلوئنسر هرچیزی است به جز زشت.