در Reddit، برخی از کارمندان یوبی سافت به سؤالات داغ طرفداران پاسخ دادند. در طول جلسه پرسش کوتاه، مدیر خلاق، Stephane Boudon نیز در مورد برنامه‌های DLC برای Assassin’s Creed Mirage اظهار نظر کرد – و این پاسخ احتمالاً توسط کسی انتظار نمی‌رفت.

قاتلان عقیده

Assassin’s Creed Mirage: Ubisoft در حال حاضر هیچ برنامه ای برای DLC ندارد

بازی اصلی تازه شروع است. حداقل از زمان بازی Assassin’s Creed Origins، یوبی سافت به طور کامل بر روی DLC های این سری تکیه کرده است تا طرفداران را مدت بیشتری در بازی نگه دارد و فروش بیشتری را به همراه داشته باشد.

در Assassin’s Creed Mirage با این حال، به نظر نمی رسد این مورد باشد. حداقل این چیزی است که بیانیه مدیر خلاق استفان بودون نشان می دهد. او در Reddit AMA گفت:

“در حال حاضر ما برای Mirage داریم هیچ برنامه ای برای DLC یا محتوای سنگین پس از عرضه وجود ندارد.

بنابراین به نظر می رسد یوبی سافت استراتژی متفاوتی را با Assassin’s Creed Mirage دنبال می کند. ماجراجویی Basim در بغداد در واقع باید یک تجربه سرگرم کننده برای طرفداران Assassin’s Creed باشد. جاری مدت زمان بازی 15 تا 30 ساعت انتظار می رود.

با بازی Assassin’s Creed Mirage، یوبی سافت می خواهد به ریشه های سری بازگردد – این در گیم پلی نیز منعکس شده است. بنابراین امیدواریم طرفداران بتوانند انتظار مخفی کاری بیشتر و نزاع های مبارزاتی بی پایان کمتر و سواری کسل کننده و سفر در دنیای بازی را داشته باشند:

خلاصه داستان بازی Assassin’s Creed Mirage: Gameplay

DLC ها در AC Mirage: چیزی که نیست، هنوز هم می تواند باشد

حتی اگر یوبی سافت جاری هیچ برنامه ای برای DLC ها و امثال آن ندارد، احتمال زیادی وجود دارد که این ها در آینده کنار گذاشته شوند. اگر Mirage بهتر از حد انتظار بفروشد و تولید قسمت اصلی بعدی بیشتر طول بکشد، یک DLC سریع محتمل است راهی آسان برای ریختن درآمد اضافی به خزانه.

به عبارت دیگر: حرف آخر هنوز در اینجا گفته نشده است. و در پایان روز همچنان اعمال می شود: هیچ چیز درست نیست، همه چیز مجاز است.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.