در آنجا او گفت که آنها بسیار خوشحال هستند.که سوخت های الکترونیکی، سوخت های خنثی از نظر آب و هوا، آن دیزل الکترونیکی را می توان در آینده در جایگاه های سوخت فروخت. ما یکی از آخرین کشورهای اتحادیه اروپا هستیم که در آن این امکان وجود ندارد.» در پاسخ به سوال گروه سبز در کدام کشورها در حال حاضر سوخت الکترونیکی وجود دارد، پلوس نتوانست هیچ کدام را نام ببرد. با این حال، او قول داد که یک گرافیک ارائه دهد که دقیقاً این را نشان دهد:
این باید بهتر می شد: رهبر CDU هامبورگ در بوندستاگ در مورد سوخت های الکترونیکی صحبت کرد – و با ناآگاهی خود به دردسر افتاد. برای او، بقیه جهان برای مدت طولانی سوخت های مصنوعی فراوانی داشته است – به جز آلمان، بار دیگر، نه.
همه جا سوخت الکترونیکی است، فقط آلمان موفق نمی شود: مرد CDU در بوندستاگ به هم ریخته است
آقای CDU چند روز پیش در سخنرانی خود در بوندستاگ اینگونه توضیح داد:
به دلیل انتقاد او از دولت، که به موتور احتراقی شانس بسیار کمی می دهد – به استثنای FDP – او باید خود را با دقت بیشتری آماده می کرد.
منبع
همانطور که هر خودروی الکترونیکی با باتری کار نمیکند، اما پیلهای سوختی نیز وجود دارد، پلوس نیز در سخنرانی خود تفاوتهای بین جایگزینهای سوخت مختلف را مطرح میکند. همه چیز با هم در دیگ بزرگ سوخت الکترونیکی.
مشکل: گرافیک گفته شده، که پلوس چند روز بعد از طریق توییتر به اشتراک گذاشت، ربطی به سوخت الکترونیکی نداره در عوض، این در مورد سوخت های مصنوعی تولید شده، به اصطلاح HVO است مشتق شده از روغن های گیاهی تبدیل شود. آنها به عنوان یک جایگزین زیستی احتمالی برای دیزل در نظر گرفته می شوند و در واقع در آلمان به عنوان سوخت خالص مجاز نیستند. آنها را فقط می توان با دیزل کلاسیک تا درصد معینی مشابه E5 و E10 مخلوط کرد.
سوختهای الکترونیکی سوختهایی هستند که بهطور مصنوعی تولید میشوند و با استفاده از برق از دی اکسید کربن و هیدروژن تولید میشوند – و آنها در مسیر خوبی هستند تا حداقل برنامههای اتحادیه اروپا برای حذف تدریجی موتورهای احتراقی را به تاخیر بیندازند. آنها مورد استفاده نیستند و به ندرت کسی بخواهد چیزی را در مورد آنها تغییر دهد. اما به گفته کریستوف پلوس، رئیس CDU هامبورگ، آلمان به شدت از بقیه اروپا عقب است – در هر صورت، شما می توانید سوخت الکترونیکی را در هر جایی در آنجا پر کنید.