هیچ درمانی برای iPad وجود ندارد

مدل های جدید آی پد از اپل:

بر کسی پوشیده نیست که آی‌پد بر بازار تبلت‌ها تسلط دارد. با این حال، در سه ماهه چهارم سال 2022، این تسلط به ابعاد قابل توجهی رسیده است. فقط سامسونگ می تواند در برابر رقابت اپل، جایگاه خود را حفظ کند. سقوط یک سازنده تبلت های اندرویدی به ویژه چشمگیر است.

سیب

نایب قهرمان شد سامسونگ. کره جنوبی توانسته اند سهم بازار خود را در سه ماهه چهارم/22 اندکی افزایش دهند، از 15.8 درصد در دوره مشابه سال قبل تا کنون. 16.8 درصد. در مجموع، سامسونگ 7.7 میلیون تب گلکسی فروخت.

هنگام نگاه کردن به کل سهم بازار تا سال 2022 تصویر زیر ظاهر می شود: اپل با 38 درصد در رتبه اول و پس از آن سامسونگ با 18.6 درصد قرار دارند. مدال برنز به آمازون با 9.8 درصد و پس از آن لنوو با 7.1 درصد تعلق گرفت. هواوی با سهم بازار 5.6 درصدی در جایگاه پنجم قرار دارد. تولیدکنندگان باقی مانده 20.9 درصد سهم دارند.

تریلر iPad و iPad Pro 2022

ننگ برای تولید کنندگان تبلت های اندرویدی

کان گورایر
سایر تولیدکنندگان تبلت در 5 شرکت برتر متحمل ضررهای سنگین شدند. آنهایی که در بودند به خصوص بزرگ بودند لنوو. این در مورد بود 49.9 درصد کاهش داشته است. همچنین در قرمز: آمازون و هواوی.

پس از سال ها پرهیز، گوگل با Pixel Tablet 2023 به بازار تبلت ها بازگشت. این گروه آمریکایی کار دشواری را برای خود تعیین کرده است، زیرا با گذشت 13 سال از ارائه اولین آی پد، اپل همچنان مانند هیچ کس دیگری بر تجارت تبلت تسلط دارد.

تقریباً هر دومین تبلت فروخته شده یک آی پد است

تسلط اپل به ویژه از یک منظر قابل توجه است: سال 2022 در واقع سال خوبی برای آیپد نبود. مدل‌های پرو جدید با تراشه M2 حداقل ارتقاء یافته‌اند و با نسل دهم آی‌پد، اپل واقعاً از نظر بسیاری خود را با مشکل مواجه کرده است. تنها نسل پنجم آیپد ایر که در بهار معرفی شد، به لطف تراشه M1 به روز رسانی ارزشمندی بود. این واقعیت که اپل با وجود این استراتژی “ما فقط به اندازه لازم انجام می دهیم” بسیار موفق است، یکی از این موارد است ننگ برای سازندگان تبلت های اندرویدی.



منبع

اعداد مربوط به سه ماهه چهارم سال 2022 نشان می دهد که این تسلط چقدر بزرگ است سهم اپل در بازار 49.2 درصد استبه گفته محققان بازار IDC (منبع: PhoneArena). یا متفاوت: تقریباً هر دومین تبلت، که بین اکتبر و دسامبر 2022 عرضه شد، لوگوی اپل را به نمایش گذاشت. در مقایسه با سال قبل، این نتیجه به طور چشمگیر 28.8 درصد افزایش یافته است. در مجموع، اپل 22.5 میلیون آی پد فروخت.