هر کسی که دوست دارد یک صندلی رانندگی کند و میخواهد به برند وفادار بماند، در حال حاضر امید چندانی به اخبار بزرگ ندارد. در اطراف برند اقتصادی فولکس واگن از اسپانیا ساکت شده است. شرکت تابعه Cupra پا به عرصه نور گذاشته و چندین سال است که با خودروهای برقی خود عرضه می کند.
از سوی دیگر، صندلی می خواهد طبق برنامه ریزی فعلی حرکت کند به سمت میکروموبیلیتی توسعه یابد. اسکوتر برقی و دوچرخه های الکترونیکی صندلی اما تولید شاتل های (عمدتا) خودران نیز در حال حاضر مورد بحث است. Seat ظاهراً یک افق رویداد را تا پایان دهه، یعنی تا سال 2030 در نظر می گیرد.
آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.
منبع
به هیچ وجه مشخص نیست که این به معنای پایان خودروها در آینده قابل پیش بینی باشد. در عوض، این برند اسپانیایی میخواهد جایگاه خود را با وسایل نقلیه جایگزین بهطور گستردهتر نشان دهد. همچنین ممکن است هنوز یک خودروی الکترونیکی Seat وجود داشته باشد: «اگر هزینههای مواد در سالهای آینده کاهش یابد و ما یکی شویم ماشین کوچک تمام برقی Seat می تواند در محدوده قیمت معمول برای نام تجاری ارائه دهد، سپس من نمی خواهم آن را رد کنمتیتز گفت که ما هم همین کار را می کنیم.
GIGA توصیه می کند
محبوب در بین خوانندگان GIGA
به عنوان مثال، خودروی برقی ارزان قیمت فولکس واگن قرار است توسط دو برادر گروه ملحق شود. یکی تحت برچسب اشکودا رانندگی می کند و دیگری لوگوی جدید Cupra را دریافت می کند. همچنین اینجا اثری از سیت نیست. برند سنتی اسپانیایی هنوز خودروی برقی خود را نداشته است – به نفع Cupras. پس چه اتفاقی برای Seat می افتد؟
یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید
دیر یا زود Seat باید با محصولات رقیب چینی مقابله کند:
دوچرخه های الکترونیکی به جای ماشین های الکترونیکی؟ تصمیم در Seat هنوز معلق است
ستاره برند اسپانیایی Seat می سوزد. حداقل این تصوری است که ناظران دریافت می کنند، در حالی که برند تابعه Cupra بیش از پیش در کانون توجه قرار دارد. Cupra نقش بسیار بیشتری را در عموم، در گروه فولکسواگن و بهویژه در بازار خودروهای الکتریکی بازی میکند. اما این نباید پایانی برای Seat باشد.
صندلی تسلیم نمی شود: برند باید “در هر صورت زنده بماند”
Seat و Cupra به طور موازی در حال توسعه هستند و ما در حال حاضر بهترین های هر دو جهان را با مدل های الکتریکی، هیبریدی و احتراقی ارائه می دهیم. در حال حاضر در حال تجزیه و تحلیل است وقتی موتورهای احتراقی از کار بیفتند، Seat چه نقشی در آینده ایفا خواهد کرد؟ورنر تیتز، رئیس توسعه در Seat توضیح می دهد. اما آنچه او قبلاً توضیح می دهد: صندلی “در هر صورت زنده خواهد ماند” (منبع: Automobilwoche via Ecomento).
همچنین باید از قبل مشخص باشد که تغییراتی وجود خواهد داشت. زیرا تیتز مطمئن است که «موضوع تحرک الکتریکی هنوز هم بسیار گران است است”. بنابراین، برندهای دیگر، مانند شرکت تابعه خود شرکت Cupra، می توانند از قبل با حمل و نقل الکترونیکی با قیمت های بالاتر و وسایل نقلیه مبتنی بر سبک زندگی شروع کنند.