هواوی، شیائومی، اوپو و ویوو با هم کار می کنند

هواوی، شیائومی، اوپو، ویوو و بسیاری دیگر از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در سال های اخیر سریع ترین فناوری های شارژ جهان را توسعه داده اند. در حالی که سامسونگ و اپل هنوز گوشی های خود را بسیار آهسته شارژ می کنند، برای مثال، شیائومی حتی در میان رده ها سرعت شارژ 120 واتی دارد. تنها مشکل این است که آنها با یکدیگر سازگار نیستند. اگر از شیائومی به هواوی سوئیچ کنید، باید تمام منابع تغذیه مناسب را مستقیماً تعویض کنید. این باید در آینده به پایان برسد. به همین دلیل است که این شرکت ها و دیگر شرکت های چینی با هم متحد شده اند برای یک فناوری جدید شارژ سریع (منبع ithome).

شیائومی گوشی های هوشمند را با 200 وات شارژ می کند

سازندگان چینی گوشی‌های هوشمند می‌خواهند با یکدیگر همکاری نزدیک‌تری داشته باشند

شیائومی به زودی حتی گوشی های هوشمند 200 واتی را شارژ خواهد کرد:

هوآوی، شیائومی، اوپو و ویوو شناخته‌شده‌ترین تولیدکنندگانی هستند که در آنجا حضور دارند. در آینده، همه گوشی های هوشمند می توانند از یک پروتکل استفاده کنند و بنابراین با یکدیگر سازگار باشند. بنابراین اگر در آینده یک تلفن همراه شیائومی با منبع تغذیه 120 وات تهیه کنید، می تواند به سرعت شارژ بالای یک تلفن همراه هوآوی نیز دست یابد. با این حال، این همکاری هنوز شروع نشده است و باید به همکاری در بخش های خاصی منجر شود.

این اولین بار نیست که سازندگان گوشی های هوشمند فوق هوآوی، شیائومی، اوپو و ویوو می خواهند چیزی را با هم پیاده سازی کنند. حدود دو سال پیش، این چهار شرکت می خواستند جایگزینی برای فروشگاه گوگل پلی بسازند. تا اینجا چیزی از آن به دست نیامده است. بر این اساس، ما فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم زمانی که شرکت‌های چینی روی پروتکل شارژ با هم کار کنند، چه اتفاقی می‌افتد. به هر حال، همه اینها هنوز رقیب هستند و کوالکام در حال حاضر یک استاندارد شارژ مشخص دارد که در واقع به دلیل پردازنده های مورد استفاده می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

تولیدکنندگان چینی گوشی‌های هوشمند در میان پیشتازان فناوری‌های خاص هستند. معمولاً شرکت ها برای جلب نظر مشتریان از یکدیگر پیشی می گیرند. اما این بار هواوی، شیائومی، اوپو و ویوو با هم همکاری می کنند.

شیائومی

هواوی، شیائومی، اوپو و ویوو در یک فناوری شارژ متحد هستند

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع