هوآوی شوکه شد: این واقعا برای سازنده چینی بد است

در واقع، آن ها مجموعا شدند کل هزینه های تحقیق و توسعه به 23.5 میلیارد دلار در سال 2022 رسید که حدود 25 درصد از کل درآمد هواوی را تشکیل می دهد.

با Mate X3، هواوی اخیراً یک تلفن همراه تاشو جدید معرفی کرده است:

هواوی: سال 2023 سال بسیار مهمی است

به عنوان دلیلی برای سرقت تشدید می شوند محدودیت های صادرات ایالات متحده لیست شده است، که همچنان بار بزرگی برای هواوی است. به‌ویژه، کسب‌وکار گوشی‌های هوشمند که زمانی شکوفا می‌شد، سال‌ها است که فروش بالایی را ایجاد نکرده است. با وجود چالش ها، هواوی همچنان مطمئن است و تاکید می کند که سرمایه گذاری زیادی در تحقیق و توسعه انجام داده است.

هواوی از کاهش شدید سود خالص خبر می دهد. به گفته سازنده چینی، سود حدود دو سوم کاهش یافت. گفته می شود که محدودیت های سخت گیرانه تر صادرات ایالات متحده عامل این امر است. صحبت از پایین ترین سطح تاریخی است.

هواوی: سود به شدت کاهش یافت

به گفته هواوی، سال جاری برای تضمین «بقای پایدار» و توسعه این شرکت بسیار مهم خواهد بود. را وضعیت مالی گروه همچنان پایدار استوانژو تاکید می کند. دختر بنیانگذار و مدیر عامل قبلی رن ژنگفی از اول آوریل 2023 ریاست هواوی را بر عهده خواهد گرفت.



منبع همانطور که منگ وانژو، مدیر مالی شرکت هوآوی با نگاهی به ارقام تجاری در سال 2022 می گوید، این یک “نقطه پایین در تاریخ شرکت هوآوی” است. یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های فناوری در جهان در سال گذشته مجبور به مقابله با یک رکود سود جامع شده است. طبق اطلاعات خودشون سود حدود دو سوم کاهش یافت به 5.2 میلیارد دلار رسید.

علیرغم سود بسیار پایین تر، هواوی همچنان می تواند روی یکی از آن ها حساب کند افزایش جزئی در فروش مراجعه کنید. این میزان با 0.9 درصد افزایش به 93.5 میلیارد دلار آمریکا رسید (منبع: هواوی).