همه باید این ترکیب کلید را بدانند

با این حال، به لطف ترکیب کلیدهای متفاوت، می توانید این مرحله را نجات دهید. اگر شما CTRL + SHIFT + ESC را فشار دهید، بلافاصله مدیر وظیفه باز می شود.

اگر ویندوز دوباره قطع شده باشد، مدیر وظیفه اغلب در مواقع اضطراری نجات دهنده است. اما در واقع از چه ترکیب کلیدی برای فراخوانی ابزار مفید ویندوز استفاده می کنید؟ بگذارید حدس بزنم: CTRL + ALT + DEL – درست است؟ این نیز کار می کند، اما ترکیب کلید دیگری وجود دارد که می توانید از آن برای راه اندازی سریعتر Task Manager استفاده کنید.

CTRL + SHIFT + ESC: به این ترتیب مدیر وظیفه را سریعتر راه اندازی می کنید

تقریباً هر کاربر ویندوز Task Manager را می شناسد. و تقریباً هر کاربر ویندوز می‌داند که از کدام ترکیب کلید برای فراخوانی ابزار استفاده می‌شود: CTRL + ALT + DEL به طور طبیعی اما با ویندوز 7، ویندوز 10 و ویندوز 11 شما مستقیماً در Task Manager قرار نمی گیرید، بلکه در یک صفحه میانی قرار می گیرید که سپس باید مدیر وظیفه را انتخاب کنید.

نسخه:بتا

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اما این اصلاً مشکلی نیست. زیرا شما همچنین می توانید از طریق مدیر وظیفه به کور شدن مشکل سازان نرم افزار پایان دهید. به سادگی ابتدا Task Manager را با CTRL + SHIFT + ESC باز کنید، سپس شروع به تایپ فرآیند یا بازی کنید و کلید DEL را فشار دهید. اگر همه کارها را به درستی انجام دادید، برنامه گیر کرده باید به طور ناگهانی پایان یابد و شما باید دوباره کنترل کامل بر رایانه شخصی خود داشته باشید – بدون دردسر راه اندازی مجدد.

آیا می خواهید میانبرهای صفحه کلید مفیدتری داشته باشید؟ در ویدیوی ما مهمترین میانبرهای ویندوز 10 را به شما نشان می دهیم – اکثر آنها در ویندوز 11 نیز کار می کنند:

به این صورت است که برنامه ها را کورکورانه از طریق مدیر وظیفه پایان می دهید

زبان ها:آلمانی انگلیسی فرانسوی