هزینه تعمیرات در آلمان اینگونه است

اپل به تازگی واچ اولترا خود را معرفی کرده است که به عنوان یک اپل واچ بسیار اصلاح شده به بازار عرضه می شود. ویژگی های خاص ساعت نیز در هزینه های تعمیر به وضوح قابل توجه است. خسارت وارده به کیس تیتانیومی، نمایشگر، دکمه ها، سنسورها یا سایر اجزاء در ایالات متحده آمریکا 499 دلار آمریکا شارژ می شود. در آلمان، تعمیر حتی گران تر است: اپل 619 یورو را به عنوان “هزینه تخمینی” اعلام کرده است.. فقط با AppleCare+ می توان هزینه ها را به 75 یورو کاهش داد.

اگرچه تقریبا برابری بین یورو و دلار آمریکا وجود دارد، قیمت این ساعت در آلمان 999 یورو است، در حالی که در ایالات متحده با قیمت 799 دلار آمریکا عرضه می شود. اگرچه محصولات در ایالات متحده آمریکا ساخته می شوند همیشه بدون مالیات فروش نشان داده می شوداما حتی در ایالت های ایالات متحده با مالیات های بالا، Apple Watch Ultra ارزان تر از آلمان است.

در تعمیر اپل واچ 8 در آلمان حداقل 359 یورو هزینه دارد. این در مورد نسخه آلومینیومی 41 میلی متری صدق می کند. با اپل واچ 8 ساخته شده از فولاد ضد زنگ، اپل مایل است در صورت آسیب، صرف نظر از اندازه، 479 یورو داشته باشد. با AppleCare + 65 یورو است.

اطلاعات بیشتر در مورد Apple Watch Ultra در ویدیو:

تریلر اپل واچ اولترا

اپل واچ اولترا: 999 یورو به جای 799 دلار آمریکا

هر کسی که اپل واچ اولترا می‌خرد باید مراقب آن باشد: برخی از مشتریان به سختی می‌توانند چشمان خود را در مورد قیمت تعمیر ساعت هوشمند فوق‌العاده باور کنند. چیزی که در حال حاضر در ایالات متحده گران است در آلمان بیشتر از اپل واچ 8 جدید است.

سیب

Apple Watch Ultra: تعمیرات گران قیمت در آلمان

اگر همچنان تصمیم به خرید اپل واچ اولترا دارید، یکی را دریافت خواهید کرد ساعت هوشمند با قاب تیتانیوم 49 میلی متری و یک نمایشگر کریستال یاقوت کبود بزرگتر. این ساعت اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس است و در ۲۳ سپتامبر در فروشگاه‌ها در دسترس خواهد بود (در اپل تماشا کنید).



منبع

اگر فقط باتری اپل واچ اولترا باید تعویض شود، اپل در آلمان 129 یورو شارژ می کند (منبع: اپل). سازنده هزینه کمتری را برای مشتریان دارای AppleCare+ مشخص نکرده است.