این موضوع در مورد i3 BMW نیز صدق می کند. این خودروی برقی که دیگر تولید نمیشود، با یک افزایش دهنده برد نیز عرضه شد. نام انگلیسی زیبا از حقیقت ساده جلوگیری می کند: اگر نگران نبودید که با i3 به اندازه کافی دور نشوید، می توانید انتخاب کنید نسخه با موتور بنزینی و مخزن کوچک با هزینه اضافی.
آلمان به دلیل دستگاه ترسناک بوروکراتیک خود بدنام است. به نظر می رسد بسیاری از چیزهایی که باید آسان باشند در نتیجه بسیار پیچیده تر می شوند. یک راننده خودروی الکترونیکی در مونیخ اکنون لذت مشکوک دقت آلمانی را داشته است. تور شما در منطقه محیطی احتمالاً برای شما گران تمام خواهد شد.
128 یورو جمع آوری شد: زن مونیخی برای تور الکترونیکی خود در منطقه زیست محیطی هزینه گزافی می پردازد
در این بین، اخطار جریمه به خانه زن مونیخی سرازیر شده است – و این کاملاً یک چالش است: 100 یورو برای نقض قوانین متحمل می شود، علاوه بر آن 28.50 یورو هزینه دارد. 128.50 کل صورت حساب است، فقط به این دلیل که برچسب سبز کوچک روی شیشه جلو گم شده بود.
ب ام و از اولین خودروی الکتریکی i3 راه زیادی را پیموده است:
BMW تغییر رنگ را در iX Flow نشان می دهد
برای زن مونیخی غیرقابل درک است، زیرا او در حال رانندگی یک ماشین الکتریکی بدون آلایندگی بود، حتی با پلاک E. اما این کافی نیست، همانطور که پلیس مسئول در پاسخ به سوال Münchner Zeitung توضیح داد: “ورود به یک منطقه زیست محیطی با یک وسیله نقلیه الکتریکی با پلاک E بدون برچسب مورد نیاز به طور کلی ممنوع است. همیشه مجازات می شود».
خودروهای الکترونیکی تحت سوء ظن عمومی: هیبریدی ها مقصر این معضل هستند
اداره پلیس مونیخ دلیل را اینگونه بیان می کند: پلاک های گواهینامه الکترونیکی نمی توانند جایگزین برچسب گرد و غبار ریز شوند، زیرا همچنین خودروهای هیبریدیکه علاوه بر درایو الکتریکی، دارای موتور احتراقی نیز هستند، می توانند با علامت الکترونیکی ارائه شوند، اما در منطقه زیست محیطی با بنزین یا گازوئیل نیرو می گیرد می تواند تبدیل شود.”
به گفته TZ، این زن مونیخی با BMW i3 خود در منطقه زیست محیطی در پایتخت باواریا سفر می کرد. فقط استرومر کوچولو داشت بدون برچسب محیطی بدون آنها کار نمی کند. آنچه همه رانندگان سال ها در مورد بنزین و گازوئیل می دانستند در مورد خودروهای الکترونیکی نیز صدق می کند.