هر کسی که به دنبال مبلمان Ikea باشد با یک سورپرایز بزرگ روبرو خواهد شد

این موتور جستجو اکنون تمام مبلمان Ikea را در یک مدل سه بعدی نشان می دهد. برنامه خاصی برای این کار لازم نیست، کافی است مبلمان مربوطه Ikea را در تلفن هوشمند جستجو کنید. بیش از 10000 قطعه مبلمان را می توان به طور مجازی از هر طرف مشاهده کرد.

در حال حاضر، به نظر می‌رسد که گوگل هنوز با جستارهای مختلف جستجو مشکل دارد. وقتی ما “Kallax” را جستجو کردیم، هیچ مدل سه بعدی نمایش داده نشد. همچنین عبارت جستجوی “Kallax Regal” وجود نداشت. تنها زمانی که ما “Ikea Kallax” را جستجو کردیم (تصویر بالا را ببینید) گزینه نمای سه بعدی ظاهر شد. با این حال، آنطور که بسیاری انتظار داشتند، در اوج نبود، اما در وسط نتایج جستجو پنهان شد.

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

به ویژه کاربردی: با فشار دادن یک دکمه مبلمان Ikea را نیز می توان در چهار دیوار خود قرار داد. گوگل برای این منظور از فناوری AR (واقعیت افزوده) استفاده می کند. بنابراین اگر می خواهید بررسی کنید که آیا قفسه کالاکس یا صندلی Poäng واقعاً در اتاق نشیمن شما قرار می گیرد، می توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

شما همچنین می توانید با مبلمان قدیمی Ikea درآمد کسب کنید:

سرویس نصب جدید از طریق چت تصویری

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

Ikea اخیراً نشان داده است که بسیار مایل به آزمایش است. علاوه بر مدل های سه بعدی در جستجوی گوگل، غول مبلمان سوئدی سرویس جدیدی را نیز راه اندازی کرده است. کارشناس مبلمان از طریق چت تصویری در دسترس است. هزینه سه جلسه از این جلسات 99 دلار آمریکا (تقریباً 91 یورو) است. تا کنون سرویس جدید فقط در ایالات متحده در دسترس است.

Ikea با گردش مالی 1.3 میلیارد یورویی در صدر فروشگاه های مبلمان در آلمان قرار دارد. به لطف عملکرد جدید Google، Kallax، Billy and Co را می‌توان در بسیاری از خانواده‌های دیگر در آینده یافت.

جستجوی گوگل مبلمان Ikea را به عنوان یک مدل سه بعدی نشان می دهد

گوگل اکنون تمام مبلمان Ikea را به عنوان یک مدل سه بعدی نشان می دهد (منبع تصویر: GIGA)

Ikea مبلمان مورد علاقه آلمانی ها است. در هیچ فروشگاه مبلمان دیگری آلمانی ها خرید را ترجیح نمی دهند. گوگل نیز این را می‌داند، به همین دلیل است که شرکت آمریکایی اکنون عملکرد جدیدی را در جستجو ایجاد کرده است. این امر مبلمان را با مبلمان Ikea آسان تر می کند.