برنامه های موبایل راه های آسانی برای صرفه جویی در پول هستند:

رئیس بانک پس انداز محدودیت سختی را فاش می کند

این یک کلاهبرداری است!

آنها تسلیم نمی شوند: کلاهبرداران دائماً در تلاش هستند تا از روش های جدید برای بیرون آوردن پول از جیب شهروندان بی گناه استفاده کنند. آخرین کلاهبرداری تلفنی به طور خاص مشتریان بانک های پس انداز را هدف قرار می دهد. اکنون بانک پس انداز نسبت به تماس ها هشدار داده است.

طبق گفته Sparkasse Duisburg، کارمندان از مشتریان اطلاعات شخصی نمی خواهند – نه حضوری، تلفنی و یا از طریق ایمیل. این به ویژه در مورد پین ها، TAN ها یا گذرواژه ها صدق می کند (منبع: Sparkasse Duisburg).

برای این کار، Sparkasse به هر دو کارت EC و PIN نیاز دارد. پین مستقیماً از طریق تلفن درخواست می شود، کارآموز پس از تماس تلفنی شماره را وارد می کند به مشتریان مراجعه کنید و کارت را برای تأیید دریافت کنید. مشتریان باید پس از آن روز بعد بازخورد دریافت کنند.