خود Sparkasse اخیراً سرفصل خبرها شده است.Liane Buchholz، رئیس انجمن بانک های پس انداز Westphalia-Lippe، بینش چشمگیری از وضعیت اقتصادی بسیاری از آلمانی ها ارائه کرده است. تقریباً یک سوم آنها برای هزینه های غیرمنتظره بیش از 1150 یورو ذخایر ندارند.
هر کسی که این تماس را دریافت کند ممکن است پول خود را از دست بدهد
این ترفند به این صورت عمل می کند: کلاهبرداران با مشتریان اسپارکاسه تماس می گیرند و تلفنی وانمود کنید که کارمند بخش امنیتی Sparkasse Duisburg هستید. گفته می شود این شرکت داردزندوچندین بار سعی کردم مبالغ بیشتری را از حساب مشتری برداشت کنم. برای ایمن بودن، نوار مغناطیسی کارت EC بررسی شد تبدیل شود.
اگر چنین تماسی دریافت کردید، باید فورا تماس را قطع کنید.
برخی تماس ها واقعاً می توانند هزینه داشته باشند. اما این فقط در مورد مسابقات گران قیمت یا خطوط تلفن فال صدق نمی کند. Sparkasse Duisburg در حال حاضر در مورد تماس های جعلی که با آنها مشتریان Sparkasse به شیوه ای بسیار هدفمند فریب داده می شوند، هشدار می دهد.
Sparkasse نسبت به کلاهبرداری تلفنی جدید هشدار داد
برنامه های موبایل راه های آسانی برای صرفه جویی در پول هستند:
رئیس بانک پس انداز محدودیت سختی را فاش می کند
این یک کلاهبرداری است!
آنها تسلیم نمی شوند: کلاهبرداران دائماً در تلاش هستند تا از روش های جدید برای بیرون آوردن پول از جیب شهروندان بی گناه استفاده کنند. آخرین کلاهبرداری تلفنی به طور خاص مشتریان بانک های پس انداز را هدف قرار می دهد. اکنون بانک پس انداز نسبت به تماس ها هشدار داده است.
طبق گفته Sparkasse Duisburg، کارمندان از مشتریان اطلاعات شخصی نمی خواهند – نه حضوری، تلفنی و یا از طریق ایمیل. این به ویژه در مورد پین ها، TAN ها یا گذرواژه ها صدق می کند (منبع: Sparkasse Duisburg).
برای این کار، Sparkasse به هر دو کارت EC و PIN نیاز دارد. پین مستقیماً از طریق تلفن درخواست می شود، کارآموز پس از تماس تلفنی شماره را وارد می کند به مشتریان مراجعه کنید و کارت را برای تأیید دریافت کنید. مشتریان باید پس از آن روز بعد بازخورد دریافت کنند.