هر پنجم خودرو ایمنی در جاده های آلمان را به خطر می اندازد

با توجه به TÜV، وضعیت سیستم تعلیق محور و عملکرد ضعیف ترمز پایی مورد دوم به ویژه یک مشکل عمومی برای خودروهای الکترونیکی در نظر گرفته می شود. ریکاوری باعث می شود رانندگان به ندرت از ترمز استفاده کنند وسوسه انگیز است.



منبع

توسعه دهنده: Ströer Media Brands GmbH

TÜV تنها مسئول خودروها نیست:

رنو زو: اولین خودروی الکتریکی در گزارش TÜV مشکل ترمز را تایید می کند

یک پنجم خوب وسایل نقلیه که در اولین تلاش از طریق HU هجوم آوردند، باید در عرض چهار هفته دوباره بازیابی و بررسی شوند. این برای اطمینان از ایمنی جاده است. 0.05 درصد از خودروهای آزمایش شده در دوره مقایسه از جولای 2021 تا ژوئن 2022 مجبور به تعطیل کردن اراده. تعمیر فوری برای 0.5 درصد و بنابراین برای حدود 160000 خودرو ضروری بود.

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

نسبت به سال قبل ارزش دارد 2.3 درصد افزایش یافته است اثر کرونا از بین رفته است به گفته TÜV، بیماری همه گیر از طریق سفرهای کمتر، تعداد بیشتر وسایل نقلیه جوان تر و تعمیر و نگهداری فشرده تر، تأثیر مثبتی بر وضعیت ایمنی خودروهای آلمانی داشته است.

گزارش TÜV 2023 اینجاست و همراه با آن یک هشدار واضح از سوی کارشناسان خودرو آمده است: ایمنی خودروهایی که برای رانندگی از جاده های خاکی به آزادراه استفاده می کنیم رو به کاهش است. برای اولین بار، TÜV همچنین تجربیات خود را از بازرسی اصلی با یک خودروی برقی به اشتراک می‌گذارد که معلوم شد ترکیبی است.

متن ساده از TÜV: هر پنجم اتومبیل آلمانی از طریق HU پرواز می کند

توسعه دهنده: Stroer Media Brands GmbH

TankenApp محصولی از Ströer Media Brands GmbH است که GIGA نیز به آن تعلق دارد.

همانطور که انجمن TÜV اخیرا اعلام کرده است، نسبت خودروهایی که HU خراب می شوند دوباره در حال افزایش است. در گزارش 2023 TÜV، 20.2 درصد از وسایل نقلیه ارائه شده به دلیل نقص قابل توجه یا خطرناک، از بازرسی اصلی عبور کردند. “هر پنجمین ماشین در آلمان با کاستی های قابل توجهی سفر می کند. یواخیم بولر، مدیر عامل انجمن TÜV.

نکته پس انداز GIGA
سوخت خیلی گرونه؟ آیا به دنبال ارزان ترین پمپ بنزین هستید؟ سپس برنامه سوخت گیری ما را دانلود کنید. در آنجا کمترین قیمت بنزین را در منطقه خود خواهید یافت.

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

برای اولین بار، یک خودروی الکتریکی در گزارش فعلی TÜV وجود داشت که در بازرسی های اصلی به تعداد کافی نشان داده شد: Renault Zoe. نتیجه مخلوط است. در خودروهای 2 تا 3 ساله، Zoe با ضریب نقص 5.3 درصد در وسط قرار می گیرد. پس از 5 تا 6 سال، این میزان به 10.6 درصد افزایش می یابد و در نتیجه در یک سوم پایین گروه سنی قرار می گیرد.

احتراقی یا خودروی الکترونیکی؟ وقتی نوبت به قیمت می‌رسد، مسابقه بلاتکلیف است:

هرکسی که به TÜV یا یک کارگاه راه می‌یابد و هزینه HU را می‌خرد، اغلب به تنهایی نمی‌تواند کار کند. در صورت پیدا شدن نقص، حفظ یا بازیابی ایمنی ترافیک ممکن است هزینه داشته باشد – و این اتفاق غیرعادی نیست.