هرکسی که به TÜV یا یک کارگاه راه مییابد و هزینه HU را میخرد، اغلب به تنهایی نمیتواند کار کند. در صورت پیدا شدن نقص، حفظ یا بازیابی ایمنی ترافیک ممکن است هزینه داشته باشد – و این اتفاق غیرعادی نیست.
با توجه به TÜV، وضعیت سیستم تعلیق محور و عملکرد ضعیف ترمز پایی مورد دوم به ویژه یک مشکل عمومی برای خودروهای الکترونیکی در نظر گرفته می شود. ریکاوری باعث می شود رانندگان به ندرت از ترمز استفاده کنند وسوسه انگیز است.
احتراقی یا خودروی الکترونیکی؟ وقتی نوبت به قیمت میرسد، مسابقه بلاتکلیف است:
TankenApp با روند قیمت بنزین
TÜV تنها مسئول خودروها نیست:
رنو زو: اولین خودروی الکتریکی در گزارش TÜV مشکل ترمز را تایید می کند
توسعه دهنده: Ströer Media Brands GmbH
نسبت به سال قبل ارزش دارد 2.3 درصد افزایش یافته است اثر کرونا از بین رفته است به گفته TÜV، بیماری همه گیر از طریق سفرهای کمتر، تعداد بیشتر وسایل نقلیه جوان تر و تعمیر و نگهداری فشرده تر، تأثیر مثبتی بر وضعیت ایمنی خودروهای آلمانی داشته است.
برای اولین بار، یک خودروی الکتریکی در گزارش فعلی TÜV وجود داشت که در بازرسی های اصلی به تعداد کافی نشان داده شد: Renault Zoe. نتیجه مخلوط است. در خودروهای 2 تا 3 ساله، Zoe با ضریب نقص 5.3 درصد در وسط قرار می گیرد. پس از 5 تا 6 سال، این میزان به 10.6 درصد افزایش می یابد و در نتیجه در یک سوم پایین گروه سنی قرار می گیرد.
TankenApp محصولی از Ströer Media Brands GmbH است که GIGA نیز به آن تعلق دارد.
همانطور که انجمن TÜV اخیرا اعلام کرده است، نسبت خودروهایی که HU خراب می شوند دوباره در حال افزایش است. در گزارش 2023 TÜV، 20.2 درصد از وسایل نقلیه ارائه شده به دلیل نقص قابل توجه یا خطرناک، از بازرسی اصلی عبور کردند. “هر پنجمین ماشین در آلمان با کاستی های قابل توجهی سفر می کند. یواخیم بولر، مدیر عامل انجمن TÜV.
نکته پس انداز GIGA سوخت خیلی گرونه؟ آیا به دنبال ارزان ترین پمپ بنزین هستید؟ سپس برنامه سوخت گیری ما را دانلود کنید. در آنجا کمترین قیمت بنزین را در منطقه خود خواهید یافت.