هر آنچه باید در مورد لوچا بدانید


در 28 ژوئن 2023، لووچا تاجر دوره گرد در هنکای: راه آهن ستاره روی صحنه می رود. راهنمای ما همه چیزهایی را که باید در مورد شفادهنده 5 ستاره بدانید، مانند آمار و مهارت‌های او، و همچنین بهترین ساخت برای Luocha، از جمله مخروط‌های سبک و آثار باقی‌مانده، به شما می‌گوید.

Honkai: StarRail

معرفی شخصیت: Luocha

حتی اگر لووچا در ابتدا کاملاً آرام و آرام به نظر می رسد، او تأثیر نسبتاً شومی ایجاد می کند. فقط نام توانایی‌های او مانند «گل مغاک» و «غریزه مرگ» باعث می‌شود که فرد بیشتر به تاجر سیار انجمن بین کهکشانی مشکوک شود تا یک درمانگر ساده. نام او نیز غم انگیز به نظر می رسد: در اساطیر بودایی، لووچا (罗刹)، همچنین به عنوان Rakshasa، a نوعی ارواح شیطانیکه از گوشت انسان تغذیه می کنند. همچنین، Luocha شباهت ظاهری به یک شرور آشنا از دیگر بازی‌های Honkai دارد… حدس بزنید چه خبر است؟

  • عنصر: خیالی
  • مسیر: فراوانی
  • نادر بودن: ★★★★★
  • در دسترس: بنر کاراکتر (محدود)

شما می توانید اولین برداشت از Luocha را در این تریلر دریافت کنید:

آمار Luocha

LP ANG VTD جمع نرخ CRIT CRIT SCH
سطح 1 174 102 49 101 5% 50%
سطح 80 1280 756 363 101 5% 50%

مهارت های لوچا

مهارت های لوچا در درجه اول بر روی متحدان شفا تمرکز کنید، اگرچه او همچنین می تواند آسیب های خیالی را با نهایت خود جبران کند. چیزی که به‌ویژه جذاب است مهارت اوست که به او اجازه می‌دهد تا متحدان زیر 50 درصد سلامت را بدون استفاده از یک امتیاز مهارت شفا دهد – بسیار مفید.

به طرز چشمگیری، لووچا متحدان خود را از مرگ نجات می دهد. (منبع تصویر: HoYoverse)
حمله استاندارد مهارت نهایی استعداد فن آوری
خارهای پرتگاه دعای گل مغاک رانندگی مرگ چرخه زندگی رحمت یک احمق
به حریف اضافه می کند خسارت خیالی معادل 50 درصد از حمله لوچا یک متحد را برای 40٪ شفا می دهد (+3٪ در هر سطح) از Luocha’s Attack به اضافه 200 (+120 در هر سطح). اگر سلامت متحد زیر 50 درصد باشد، پس لووچا بلافاصله از مهارت خود در آن متحد استفاده می کند بدون اینکه هیچ امتیاز مهارتی را مصرف کند. این اثر را می توان هر 2 اقدام فعال کرد. Luocha 1 پشته از Abyssal Flower به دست می آورد. یک بوفه را حذف می کند از حریف و اضافه می کند 80% آسیب خیالی به همه دشمنان (+8٪ در هر سطح) حمله Luocha. Luocha 1 پشته از Abyssal Flower به دست می آورد. اگر Luocha 2 پشته گل ابیسال داشته باشد، آنها را مصرف می کند و زمینه ایجاد می کند. اگر متحدی در این میدان به دشمن حمله کند، او 14 درصد شفا می یابد (+0.9٪ در هر سطح) از Luocha’s Attack به اضافه 70 (+42 در هر سطح). میدان می ماند برای 2 دور تشکیل شده است از. هنگامی که لوچا از این تکنیک استفاده کرد، استعداد خود را بلافاصله در آغاز مبارزه بعدی فعال می کند.

بهترین ساخت Luocha

مخروط نور

بهترین مخروط نور 5* دومین بهترین مخروط نور 5* بهترین مخروط نور 4* دومین بهترین مخروط نور 4*
پژواک تابوت زمان منتظر هیچکس نمی ماند مکالمه بعد از عمل Quid pro quo

آثار

با آثار، علاوه بر درصد شفا، مهمترین چیز است حمله را در اولویت قرار دهید، زیرا فلس های شفا Luocha بر روی آن است. بنابراین به موارد زیر توجه ویژه ای داشته باشید:

  • حمله %
  • سرعت %
  • نکته های سلامتی ٪
  • دفاع %
4 قسمت 2 قسمت بدن کفش کره مسطح طناب اتصال
مجموعه 1 تفنگدار گندم وحشی ناوگان بی سن التیام‌بخش ٪ سرعت % حمله % درصد بازیابی انرژی
مجموعه 2 سرگردان ابر در حال گذر ایستگاه فضایی برای آب بندی التیام‌بخش ٪ سرعت % حمله % درصد بازیابی انرژی
مجموعه 3 2 بار تفنگدار گندم وحشی + 2 بار سرگردان ابر در حال عبور وونوکک سرزنده التیام‌بخش ٪ سرعت % حمله % درصد بازیابی انرژی
تا اینجا ما فقط از توضیحات مبهم لوچا می دانیم چه کسی یا چه چیزی در تابوت است. اما او همچنین به عنوان یک شخص یک راز باقی می ماند. (منبع تصویر: HoYoverse)

پیگیری اولویت ها

در بخش Traces، با پیشرفت در ارتقاء Luocha، باید چند تصمیم بگیرید. باید موارد زیر را در اولویت قرار دهید:

سطح آهنگ های عادی:

  • مهارت -> استعداد -> نهایی -> حمله اولیه

باز کردن قفل آهنگ های بزرگ:

  • پاکسازی احیا -> تقدیس -> از طریق دره

آمار پاداش:

ارتقاء مواد

اگر می خواهید به سرعت Luocha را به حداکثر سطح (در حال حاضر سطح 80) برسانید، به مواد زیر نیاز دارید:

  • 3,308,000 اعتبار (شامل سطوح)
  • چرخ استوانه ای مکانیکی 71x
  • قلب ژیروسکوپ مکانیکی 73x
  • 56x جزء مکانیکی
  • 65x طلایی تاج سایه ها رفته است
  • راهنمای 8x
  • 12x مرثیه نگهبان
  • 69x Scion of Life
  • 18 برابر بذر فراوانی
  • 139x گل ابدیت
گل هایی که لوچا را در آثار هنری شخصیت او و در تریلر همراهی می کنند، اغلب در مراسم خاکسپاری در آسیا نمادین هستند. این به خوبی با مهارت های شوم تاجر دوره گرد مطابقت دارد. (منبع تصویر: HoYoverse)

ترکیب های احتمالی تیم

از آنجایی که Luocha عمدتاً جای درمانگر را می گیرد، هنگام استفاده از آن به هم افزایی خاصی وابسته نیستید. در ترکیب با به عنوان مثال جهان او می‌تواند به دشمنانی که ضعف خیالی دارند، آسیب زیادی وارد کند، و همچنین آنها تنها شخصیت‌های خیالی بازی تاکنون هستند. شفای Luocha بسیار قوی است، اما او در آن است وابسته به حملات متحدین. بنابراین در زمان انتشار، او احتمالا قوی ترین شفا دهنده خام در بازی است. با این حال، Bailu نباید نادیده گرفته شود، زیرا او همچنین می تواند شخصیت های شما را از جمله چیزهای دیگر احیا کند.

آیا ارزش رفتن به لوچا را دارد؟

بازیکنان این سوال را با هر بنر می پرسند، و به درستی، زیرا مقدار ارزی که می توانید پس انداز کنید – به ویژه به صورت رایگان برای بازی – محدود است و بنابراین توجه به محل سرمایه گذاری به خوبی انجام می شود.

لووچا بدون شک یک درمانگر قوی است و مطمئناً به جای ناتاشا یا بایلو در تیم شما خوب عمل خواهد کرد. اما او می آورد بدون مزیت استثنایی با خودش، به طوری که کشیدن آن به هر قیمتی ارزشمند باشد – دو شفا دهنده دیگر نیز کار خود را به خوبی انجام می دهند.

همچنین باید در نظر داشته باشید چه شخصیت هایی در ادامه خواهند آمد. همینطوریه کافکای بدنام و محبوب واحد بعدی شما احتمالا می توانید به Luocha نقل مکان کنید. بنابراین اگر برای این یکی فوق العاده هیجان زده هستید، یشم ستاره ای را برای کافکا ذخیره کنید. Leaks قبلاً برخی از شخصیت‌های دیگر مانند آن را فاش کرده است فو ژوان یا Dan Heng 5* Alt معلوم است که به زودی منتشر می شود، و مگر اینکه در حال تماشای نهنگ باشید، نمی توانید هر بنر خاصی را بگیرید.

به طور کلی Luocha است نه شخصیتی شبیه به سیله یا جینگ یوان، پس قبل از اینکه از 28 ژوئن 2023 به سراغ او بروید، دو بار فکر کنید.

GIGA توصیه می کند

این الان داغه!

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع