هر آنچه باید در مورد برد، زمان شارژ، باتری و موارد دیگر بدانید

چه کسی، از سوی دیگر، به قدرتمندتر لوتوس التر آر درگیر می شود، ممکن است به گیربکس دو سرعته و قدرت کل موتور متکی باشد 675 کیلووات (918 اسب بخار) که می تواند تنها در 2.95 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. وقتی صحبت از حداکثر سرعت به میان می‌آید، این نسخه نیز کمی سریع‌تر از مدل پایه با سرعت 265 کیلومتر در ساعت است.

ظرفیت باتری، برد و زمان شارژ Lotus Eletre

این خودروی برقی با حداکثر ظرفیت شارژ 350 کیلووات خود دارای یک شارژر سریع مجهز است. 20 دقیقه از 10 تا 80 درصد لود شده. از سوی دیگر، شارژر 22 کیلوواتی که به صورت استاندارد با Lotus Eletre عرضه می شود، زمان شارژ را برای شارژ کامل تا حدود 5:45 ساعت افزایش می دهد.

لوتوس Eletre کی می آید و چقدر باید هزینه داشته باشد؟

با Lotus Eletre، فقط ظرفیت باتری، برد و زمان شارژ نیست که اسپرت است. موتوریزه شدن SUV الکتریکی جدید نیز همواره جذاب است.

با Eletre، سازنده خودرو لوتوس یک SUV برقی واقعاً اسپورت را وارد مسابقه کرده است. حتی در نسخه اصلی، خودرو نه تنها قدرت موتور عظیمی را ارائه می دهد، بلکه فضای زیادی را نیز ارائه می دهد. اگر مدل برتر Eletre R را انتخاب کنید، به لطف ظرفیت باتری یکسان، باید به برد کوتاه تری قانع باشید، اما لوتوس 50 درصد قدرت بیشتر و زمان شارژ مداوم جذاب ارائه می دهد. مهم ترین اطلاعات در مورد خودرو را می توانید در اینجا بیابید.

همچنین با توجه به عملکرد Eletre، لوتوس به هیچ وجه پاشیده نشده است. حتی در نسخه پایه، شاسی بلند الکتریکی با سیستم چهار چرخ متحرک، به لطف آن شتاب می گیرد مجموع خروجی 450 کیلووات (612 اسب بخار) از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت تنها در 4.5 ثانیه. با این موتور حداکثر سرعت 258 کیلومتر بر ساعت امکان پذیر است.

این وسیله نقلیه 2.7 تنی با دو صندوق عقب نیز فضای زیادی را در داخل ارائه می کند. صندوق عقب تنها 77 لیتر گنجایش دارد، اما ظرفیت در قسمت عقب 611 لیتر جادار است. اگر این کافی نیست، حتی می توانید با تا کردن صندلی های عقب، فضایی برای 1532 لیتر حجم بار ایجاد کنید.

یک SUV الکتریکی با قدرت زیاد

البته عملکرد بالای لوتوس Eletre به یک باتری بزرگ نیز برای دستیابی به برد راحت نیاز دارد. را ذخیره انرژی یک ظرفیت 112 کیلووات ساعت و همچنان نسخه اصلی خودرو را مطابق با دستورالعمل WLTP حمل می کند 600 کیلومتر دور از طرف دیگر کسانی که لوتوس Eletre R را انتخاب می کنند باید به 490 کیلومتر اکتفا کنند، زیرا باتری بزرگتری در این مورد وجود ندارد.

آیا به خودروهای شاسی بلند الکتریکی علاقه دارید، اما Lotus Eletre فراتر از بودجه شما است؟ سپس نگاهی به آن بیندازید کیا EV6 که به طور قابل توجهی ارزان تر است. شما می توانید اولین برداشت از آن را در ویدیو دریافت کنید.

لوتوس التره چقدر بزرگ است

Lotus Eletre از مارس 2023 برای سفارش در وب سایت سازنده در دسترس است. اولین تحویل از سپتامبر 2023 انتظار می رود. قیمت ها برای آن مدل پایه از 95990 یورو شروع می شود. حداقل 120990 یورو برای تجهیزات سطح بالای Eletre S باید پرداخت شود. از طرف دیگر، اگر نمی‌خواهید از نظر عملکرد به خطر بیفتید و می‌خواهید مستقیماً به سراغ مدل برتر Eletre R بروید، فقط می‌توانید با لوتوس از 150990 یورو تجارت کنید.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع لوتوس Eletre به عنوان یک وسیله نقلیه کاملاً الکتریکی (SUV) دارای فاصله محوری 3.01 متر، طول خودرو 5.1 متر، عرض 2.23 متر و ارتفاع 1.63 متر است.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر