هرج و مرج تعرفه ای و پایانی در پیش نیست: امید رانندگان خودروهای الکترونیکی بیهوده است

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

هر کسی که قبلاً یک خودروی الکترونیکی داشته باشد مشکل را می داند: هرج و مرج تعرفه ها و ارائه دهندگان هنگام شارژ خودروهای الکترونیکی بی نظیر است. از 1 ژوئیه 2023، باید به رشد کنترل نشده و سردرگمی صورت حساب پایان داده شود. اما اکنون بسیار بیشتر طول می کشد.

تحرک

به سادگی در ایستگاه شارژ پرداخت کنید: رانندگان خودروهای الکترونیکی باید پشتکار داشته باشند

اگر با بنزین یا گازوئیل پر کنید، خیلی راحت تر است. باید دید که آیا این امکان در آینده وجود دارد یا خیر.

اما با انجام این کار، وزارت فدرال همچنین فشار ارائه دهندگان را که مجبور به تحویل سریع هستند، کاهش می دهد. در واقع ایستگاه های شارژ مربوطه از تولید کنندگان مختلف و همچنین پایانه های پرداخت برای مقاوم سازی وجود دارد. با این حال، دولت شک دارد که این پیشنهاد کافی باشد. معرفی قوانین سخت تر می تواند “از این زمان به توسعه زیرساخت های شارژ جدید نیاز فوری داریم.” در ادامه نامه آمده است.

را بازنگری در آیین نامه ایستگاه شارژ (LSV) احتمالاً به تعویق خواهد افتاد: وزارت اقتصاد فدرال و حفاظت از آب و هوا (BMWK) اکنون اصلاحیه دیگری را برای مجموعه قوانین قبلاً بارها اصلاح شده در پیش نویس کمیسیون اروپا ارائه کرده است. بر این اساس، آخرین مهلت باید 1 ژوئیه 2023 باشد یک سال عقب انداخت تبدیل شود.

احتراقی یا خودروی الکترونیکی؟ در حال حاضر پیش بینی اینکه چه کسی در بلندمدت نقطه هزینه را تشکیل می دهد دشوار است:

هرج و مرج شارژ بی پایان: چه کسی می خواهد بدون موتورهای احتراقی کار کند؟

با تغییر به 1 ژوئیه 2023 باید کنتور برق کالیبره شده و پرداخت بدون تماس نیز با جیرو یا کارت اعتباری تجویز شود. این امر باعث می‌شود رانندگان خودروهای الکترونیکی بتوانند پرداخت‌های خود را آسان‌تر کنند و همچنین بتوانند درک کنند که هزینه توقف شارژ فعلی چقدر است. اکنون احتمالاً یک سال دیگر در هرج و مرج خواهد بود.

اکنون چندین سال است که ایستگاه‌های شارژ در آلمان افزایش یافته است: ارائه‌دهندگان عمدتاً خودشان تصمیم می‌گیرند که چگونه صورت‌حساب و پرداخت را انجام دهند. کارت‌های شارژ رقابتی، اپلیکیشن‌های پرداخت و یکی تنوع تقریبا غیر قابل درک از تعرفه ها نتیجه هستند. برای اینکه به عنوان یک راننده خودروی الکترونیکی در ایستگاه شارژ بفهمید هزینه شارژ چقدر است، باید دید کلی بسیار خوبی داشته باشید.

BMWK آن را اینگونه توضیح می دهد: «اما در 1 ژوئیه 2023 پیشنهاد معقولی نیست ایستگاه های شارژ باید در بازار موجود باشد که الزامات آیین نامه دوم اصلاح LSV را با توجه به یک سیستم پرداخت یکسان برای شارژ موقت و در عین حال برآورده کند. پاسخگویی به تقاضای سراسری برای ایستگاه های شارژ can” (منبع: کمیسیون اروپا). بنابراین شما یک آیین نامه سوم را پیش نویس می کنید و زمان بیشتری برای بازار می گیرید.